Met je vader leuke dingen doen

Hee lieve meiden!

Ik had een vraagje… Ik heb nu vakantie, en mijn vader is 's middags vrij. Vroeger gingen we altijd leuke dingen doen, maar nu doen we dat niet meer. Nu vroeg ik mij af, wat we nu kunnen doen?! Ik kwam er zelf niet uit, dus vraag ik jullie nu om hulp. :slightly_smiling_face: (ik ben 15 trouwens)

Alvast bedankt !! :slightly_smiling_face:
xoxo

Bowlen, filmpje pakken en samen eten.

Ik ga met mijn vader naar het voetbal :stuck_out_tongue:(ado). Is het enige wat wij samen doen

Pickniken(of hoe je het ook schrijft.) , mens-erger-je-niet spelen, gaan rennen in een park, karaoke avond, gourmetten etc.

Ik ga wel eens met mijn vader winkelen (maar dat hangt wel van de vader af natuurlijk) Verder: Film kijken, samen koken, spelletjes doen, iets actiefs doen ect.

Oeehh leuke dingen meiden!! Super bedankt… :slightly_smiling_face:

Mijn vader en ik kijken elke zondag altijd samen een bepaald programma. Is wel gezellig (:

Dat hangt heeeeel erg van de vader af, dat hoef ik met de mijne namelijk niet eens te proberen xD

Ik zou zeilen zeggen, maar dat is omdat mijn vader altijd wilt zeilen en we hebben een boot. Maar anders… ik weet niet echt, ik doe nooit dingen met alleen mijn vader.

Bioscoop met je vader? Doe ik altijd als ik niemand kan vinden die mee wil.

En Rosaliiie, zéér herkenbaar, dat van dat winkelen :"]

Ik winkel ook met mijn vader. Verder kijken we wel eens een film of koken we samen.

Winkelen wíl ik niet eens met mijn vader, dan krijg ik opeens echt hele andere kleren dan wanneer ik ze zelf uitzoek (:
(Hij wil altijd een hawaii-shirtje voor zichzelf en dan van die hele foute…)
Mijn vader heeft een motor en dan als het mooi weer is, ga ik wel eens achterop. Ijsje halen of naar een stadje rijden haha.

Als ik met mijn vader ging winkelen vroeger bleef hij bij elke winkel buiten staan. Heel gezellig haha

Ik ga altijd met mn vader hiken. We kunnen zo een hele dag weg zijn. Wat eten in een rugzak, naar de Veluwe of Duitsland ofzo en lopen maar.

Winkelen hoef ik niet te proberen, want dan blijft ie buiten staan en naar de bios ook maar niet, want hij valt in slaap zodra hij ergens comfortabel zit :wink:.

ik ga altijd winkelen met mijn pa. :grinning:

Vroeger ging ik altijd met mijn pa naar een pretpark. Lekker de achtbanen in, ijsje eten. :’)
Ik kan echt niet winkelen met mijn vader. Hij is met dat erg ongeduldig vandaar :slightly_smiling_face:

Ik ging vroeger altijd wandelen met m’n vader, en hij is helemaal gek op natuur enzo dus dan nam hij de verrekijker en een vogelboekje mee en gingen we vogels spotten haha. Maarrr ik vind het al leuk om gewoon boodschappen te doen, of de hele avond films te kijken die hij leuk vindt!

Ik ga altijd met mn vader naar mijn opa en oma. Of eventjes naar de stad (wel sportwinkels) en zeilen :grinning:

Misschien sporten? Dat is wel iets wat je elke week kan doen, je gaat natuurlijk niet elke week naar de bioscoop. Kies iets wat jullie beide nog niet doen (anders heeft de 1 gelijk een voorsprong), maar wat jullie wel allebei leuk lijkt. En dan kunnen jullie onderweg gezellig kletsen (:

De laatste keer dat ik met mijn vader ging winkelen was ik al 2 maanden op zoek naar een fijne broek. Had ik er ein-de-lijk een gevonden, wilde m’n vader hem niet kopen want hij was niet wasbaar op 40 graden -____-"

Ik ga ook altijd met hem winkelen, terrasje pakken en heerlijk mensen kijken :stuck_out_tongue: