met je moeder naar een concert?

Ik ben ook met mijn pa naar Anouk geweest, who cares?

Dus? wat maakt dat uit dan?.. :face_with_raised_eyebrow:

ik ga ook met mijn vader naar pinkpop, is allesbehalve raar.

Ik vind het niet zo raar, maar het ligt eraan hoe je moeder is enzo. ik zou bijvoorbeeld nooit met mijn moeder gaan. we hebben wel een goede band enzo. maar zij is gewoon echt niet een concerttype. dat ligt er dus aan.

Ik ging met mijn mama naar Oasis :]
maar kleinere concerten (melkweg, paradiso etc) ga ik meestal alleen of met vrienden.

-

Waarom niet zeg?! Ik ben ook al eens met mijn moeder naar een concert geweest. Het is anders dan met je vrienden, maar niet verkeerd hoor.

Maak er gewoon een leuke avond van. (:

Hoezo dat? Ik ken genoeg mensen die er naartoe verhuisd zijn, voor zover ik het daar ken wonen er niet zoveel criminelen als jij denkt? ^.-’ Gewoon gezellig met je moeder mee gaan joh. Mijn moeder wil nooit mee want die heeft mijn smaak niet, vind ik best jammer, dus go for it. xD

Leuk toch?
Ik ben met mijn mama na Guus Meeuwis geweest, was supergezellig!

Juist lief van d’r dat ze 't aanbied om mee te gaan.

Ik ben laatst met m’n vader naar n concert geweest, waarom niet? wat kan jou 't nou schelen of het “raar” is? :q

Als jullie beide het leuk vinden, waarom niet?
Ik ben samen met mijn moeder naar James Blunt gweest (& nog een vriendin van me moeder) en dat was gewoon super gezellig :grinning:!

Nee juist superleuk.
Ik ben met mama naar Stevie Wonder geweest, super leuk.
Papa betaalde… :stuck_out_tongue: dus mooi meegenomen!

ik ben met mijn moeder naar Beatstad geweest en naar Vrienden van amstel live en naar Appel pop en naar Blof
Weeetje hoe veel mensen daar met hun ouder zijn?
moet je eens opletten
en bij een concert heb je echt niet alleen maar jongeren ofzo hoor…

Aah trey songz hij is vet leuk :frowning_face:

Ik vind dat niet raar ofzo hoor. Ik ben een tijdje geleden naar een concert gegaan en toen ging mijn moeder ook mee. En binnenkort ga ik met mijn vader naar een concert.

Ik ga met mijn ouders en broer naar Coldplay en ik vind het fucking vet.

Inderdaad. GEWOON DOEN!

Tuurlijk is dat niet raar, ik vind het juist leuk om dingen met mijn moeder te doen.

Leuk toch! Geniet ervan.
Ik wou dat ik destijds meer van dat soort dingen met m’n moeder had gedaan… :slightly_smiling_face:

Wees blij dat ze dat wil doen, geniet van de tijd die je samen doorbrengt… :s