met je moeder naar een concert?

ik moet voor ckv naar een concert o.i.d. Dus toen had ik 4 kaartjes gekocht voor een concert, ik zou met twee vriendinnen gaan. Maar twee zijn ernstig ziek en de andere kan niet door wat redenen. Dus dan zit ik met 3 kaartjes opgescheept.
Als ik niemand kan vinden voor morgen (Trey Songz), bood mn moeder zich aan om dan met mij mee te gaan.
Maar is dat niet een beetje raar?
wat vinden jullie?

Hoezo is dat nouweer raar, juist gezellig…
Wat boeit het in godsnaam wat andere mensen daar van denken als jij het leuk vind om met je moeder samen te gaan dan doe je dat.

ik ga met mn moeder naar beyonce =)
ze vond t te ver om alleen te gaan met vriendinnen (ik woon in zuid-limburg &dat is in ahoy) &naja dan zijn er zolaat geen treinen meer terug dus blabla. dus ga ik met mams. maar we blijven wel nog in rotterdam overnachten =] ik vind t niet raar

Mijn mama is twee keer meegeweest naar Nailpin omdat ze die tof vind.
En ze is naar Only Seven Left geweest bij gebrek aan vervoer
En ze is naar Tokio Hotel gegaan met een vriendin xD

hoezo raar?
ik ben ook naar nelly furtado gegaan met mijn moeder :]
& is gewoon heel gezellig,
als je een goede band heb met je moeder dan hé;p

Gezellig toch ?!

is toch leuk, doe je tenminste iets gezelligs met je moeder :slightly_smiling_face:

Ligt er aan wat voor type je moeder is haha ;p maar is wel gezellig toch?

Ben met m’n moeder naar Bon Jovi geweest, vorig jaar. Was echt heel gezellig.

Ja inderdaad. Dan heb je juist een toffe moeder vind ik :V

oow dat is toch juist super leuk
boeiend

Ik ga meestal ook met mijn moeder, anders moet ik ook echt alles zelf betalen en dat wordt weer veel en met haar is gewoon het fijnst.

omdat sommige mensen die ik ken vinden het raar als ik met mijn moeder ga.
en ik heb wel een hele goede band emt mijn moeder. (:

ik ben met m’n vader 2 jaar geleden naar Kelly Clarkson geweest, was een van m’n eerste concerten en hij wilde daar ook wel graag heen en vorig jaar maart ben ik met mijn ouders en zusje naar Anouk geweest!
ik vind 't echt helemaal niet raar. Gezellig toch!

Raar? waarom raar?
Toen de kast nog bestond friese band, ging ik met m’n moeder áltijd naar hun concert toe. Dat was erg gezellig hoor.

:beer:

Je gaat toch voor de muziek en niet voor de mensen die je aan kunnen kijken

maar het is wel ergens in de buurt van de Bijlmer in Amsterdam.
& volgens mn nicht komt heel de Bijlmer en dan gaat mijn moeder een hartaanval krijgen. :'p

Gezellig toch :grin:

He? Waar slaat dat op?

ik vind het vet dat je moeder mee wil XD
gewoon lekker doen, kan het jou schelen.