Met je had over je panty gaan.

Hallo Meiden,

Omdat ik hier op het forum nogal wat foto’s van mezelf in nieuw outfits plats, heb ik voor dit even een ander account aangemaakt (schijnt heel normaal te zijn).

Ik zit met het volgende. Ik draag redelijk vaak een rokje/jurkje met erbij een panty. Nu is het mij opgevallen dat ik onbewust best vaak met m’n hand over m’n benen glij. Ook ben ik bij vriendinnen erop gaan letten en ook zij zitten (naar mijn mening) erg vaak (onbewust) aan hun benen als ze en panty dragen. klinkt dus normaal, maar een ander ding dat ik heb gemerkt is dat ik er eigenlijk best opgewonden van raak. Het onbewust aanraken wordt dus vaker bewust aanraken. Het gevoel wat ik krijg van het met de hand over de zachte stof van een panty gaan is dus erg plezierig.
Ik heb verder niks met een panty. vind het niet sexy ofzo.

Wat ik mij nu afvraag is of het normaal is en of andere dit ook zo ervaren.
Mocht je willen reageren, maar niet in het openbaar, dan kun je ook een priveberichtje sturen.

Nah ik moet bekennen dat ik niet warm of koud word van mijn panty

ik word voornamelijk koud van m’n panty - letterlijk.

Ik draag niet zo heel vaak een panty, maar kan me voorstellen wat je bedoelt.

ik vind t ook wel fijn aanvoelen als ik met mn hand over mn panty ga, maar opgewonden word ik er niet van.
maar als jij het lekker vind meot je het vooral doen :stuck_out_tongue:

Ik weet wel ongeveer wat je bedoelt, maar ik word er niet opgewonden ofzo van

Haha, nee dat heb ik nog nooit ervaren als ik een panty draag.

Ja ik vind het inderdaad ook en fijn gevoel, een panty, maar niet dat ik er opgewonden van raak ofzo.

Apart.

idd vooral koud de laatste tijd. en ik ben er ook expert in om met mn nagels een ladder in mn panty te trekken, dus beter van niet.