met je CJP-pas naar de film?

Ik kreeg een mailtje van CJP dat ik mijn geld wat op mijn CJP-pasje staat voor 1 november moet opmaken.
Dus nu vraag ik me af of je met je CJP-pas naar de film kan, dat ze daar het geld van je pasje afhalen.
Zo ja, kan dat in alle bioscopen of niet?
want dan kan ik mooi 3 keer na de film. (:

Uhh dacht van wel.
Toevallig ging een vriendin van mij dat gisteren doen :stuck_out_tongue: .
wat ze zei dat er geld op zat, dus zij ‘pinnnen’.
Stond er niks op.

ik ben gister naar de film geweest en kreeg wel 1 euro korting maar ik weet niet of je helemaal voor niks kan

ja ik denk dat het wel geldig is in alle bioscopen
maar ik had daar maar iets van 15 euro op

wij kregen 15 euro van school + 10 euro van dat CJP zelf.

Ja, dat kun je gewoon gebruiken als je naar de film gaat. (:

het is geloof ik alleen in te wisselen voor korting.

bij mij haalde die eerst de korting af van wat ik moest betalen zegmaar, en wat ik dus nog moest betalen haalde die van de kaart af.
dus het is gewoon gratis
en je moet volgens mij wel bij pathe gaan.

ohh naaiend…!!
wij kregen op school zo’n gouden kaartje en daar zou dan 20 euro op zitten.
Ik met een vriendin naar de bios ‘pinnen’, bleek dat er niks op zat :S

je kunt het zelf bepalen: of je betaalt het hele bioscoopkaartje met je CJP of je kiest een bedrag wat je met je cjp betaalt en het andere deel betaal je er gewoon bij…
als het goed is kun je dit bij elke bioscoop zo doen…

Maar hoe doe je dat pinnen dan? Gewoon met je CJP-pas in zo’n pinapparaat? Maar je hebt toch geen pincode?
Want dat korting krijgen lukt me wel, dat is niet zo moeilijk, maar die 10 euro die ik er nog op heb wil ik ook wel graag gebruiken :sunglasses:

er staat gewoon zo’n pin automaatding bij de kassa en dan haal de die erdoor heen en dan kan diegene die achter de kassa zien hoeveel eropstaat en wat eraf moet.

Ik heb begrepen dat dit alleen mogelijk is in een Pathé.
Als het niet werkt, heeft waarschijnlijk minder dan 75% van je klas zich aangemeld op de site. Volgens mij kun je ook op die website ( http://www.cjp.nl) bekijken of je nog tegoed hebt. Even inloggen met kaartnummer en wachtwoord en dan naar ‘mijn budget’.

Weet iemand of je ook twee kaartjes in één keer kan betalen met je CJP-pas? Dus als je bijv. met je vriendin gaat, dat je dan ook voor haar betaald?
En waar kun je nog meer betalen met je pas? Korting krijgen weet ik wel, maar echt betalen? Alvast merci. :slightly_smiling_face:

Jaa, je moet gewoon een kaartje kopen met CJP korting, dan krijg je 2 euro korting… maar volgens mij gaat er dan niks van je pasje af, want ze scannen hem niet ofzo :wink: Je moet hem alleen tonen.

Haha, ik dacht dus ook dat ik er nog geld op had staan, want ik had hem nog nooit gebruikt. Ik mijn bioskaartje pinnen met die pas, staat er niks op, pfff.

Ja je kunt ook 2 kaartjes in 1 keer betalen met je pas mits er natuurlijk genoeg geld op staat. Vaak krijg je daarbovenop ook nog een korting.
Je kunt ook betalen bij; Theaters en museums.

Dankjewel voor je antwoord Slagr0omsoesJ. :slightly_smiling_face:

Het is niet alleen bij Pathe, ik heb 'm in een andere bioscoop gebruikt. (:

Ja dat kan, er is niks voor niks zo’n handige site :slightly_smiling_face:

Heb je je aangemeld op de site?
Zowiezo moet 70% van je klas ofzoiets. Je aanmelden op de site wilt die het doen. Duidelijk aangegeven in de boekjes die je er toen bij kreeg.