met iemand zitten.. en dan?

[b]wat houdt voor jullie ‘met iemand zitten’ precies in?
want ik heb nu ‘iets’ met een jongen, wat inhoud dat als we samen zijn, we zoenen en knuffelen enzo. en dat we veel msnen en smsen en we proberen elkaar wel vaak te zien (hij woont niet echt in de buurt en zit op andere school)
ik vind hem heel leuk en lief enzo, ben alleen niet verliefd.
ik weet nu echt niet meer wat ik moet, want ik heb in dit jaar echt met 4 jongens gezeten, maar op geen 1 werd ik verliefd, en ik heb ze dus ook alle 4 gekwetst.
Denk nu niet dat ik een slet ben, zo is het écht niet.
ik vond ze alle 4 echt heeeel erg leuk, ik was alleen niet verliefd, en ik kan geen relatie hebben met iemand als ik niet verliefd ben, dan sta ik er gewoon niet achter.
maar het probleem is nu, dat ik bang ben weer niet verliefd te worden.
en ik ben vroeger wel verliefd geweest, dus ik weet hoe het voelt.
moet ik gewoon doorgaan met die jongen, zoals het nu gaat?
of moet ik het gaan afbouwen? omdat ik weet dat ik waarschijnlijk weer niet verliefd word?

xx[/b]

Ik denk dat ‘met iemand zitten’ iets van hier is. Het houd in dat iedereen weet dat jullie iets samen hebben. en dat iets houdt dan iets vaags in. Iets tussen niks en verkering in zegmaar. god, lekker vaag ook weer.

Met iemand zitten heb ik echt nog nooit van gehoord :stuck_out_tongue:

Maar, ik denk niet dat je nog verliefd gaat worden. Misschien hou je wel echt van hem maar als je geen relatie wil zonder verliefdheid, ja dan gaat dit niet lukken denk ik.

I don’t know. Werkelijk geen idee wat 't inhoud.

Maar ik dénk wel datje met die jongen niets meer gaat krijgen.
Waarom weet ik óók niet, maar ik denk dat jullie gewoon héle goede vrienden zijn en zullen blijven. Ik weet niet ofje met hem zoen (misschien heb ik erover gelezen), maar als je dat doet, denk ik zelfs al dat je iets hebt.
Anders gewoon, supermegagoede vrienden. Zo klinkt het ook.
Maar ik kan niet inschatten wat jou situatie is zegmaar.

ik heb even een uitleg erbij gezet,
en ja we zoenen. :stuck_out_tongue:

‘’ Met iemand zitten ‘’ Nog nooit van gehoord. Maar ik begrijp je wel hoor.

Ik zou het gewoon van te voren zeggen. Dat je niet snel verliefd word en geen relatie wilt ( wat heel logish is ) als je niet helemaal hotel de botel bent ) , maar dat je dit van te voren niet kan weten en eerst iemand dus heel goed moet leren kennen. Dus je moet hem dan ook duidelijk maken dat dit wat jullie nu hebben niet 100% een relatie op bouwt. Het kan zijn dat een jongen je dan niet meer ziet zitten of hij wil het toch gewoon proberen met de kans dat zijn hard gebroken word. Je kwetst hem dan wel maar hij heeft er in prenciepe zelf voor gekozen !

Hm ik vind het eigenlijk al lullig dat je met hem zoent als je niet verliefd op hem bent. Verliefdheid begint toch niet als je iemand al heel lang kent (meestal)?

“met iemand zitten” zeggen we hier ook

Voor mij is dat meer dan wat jij beschrijft: ik ben verliefd op m’n vriend, maar ik voel ook liefde voor hem (en niet enkel verliefdheid). Ik meen het heel serieus met hem en wil later samenwonen en kindjes hebben en zo. xD
Hij is echt speciaal: hij kent me door en door, maar toch kunnen we samen superveel lachen, en hij is ook m’n beste vriend…

Ik denk dat er bij jouw relatie nog “iets” ontbreekt… Ik zou wachten tot je iemand tegenkomt waar je écht verliefd op bent.

Waarom zoen je met hem als je niet verliefd op hem ben, volgens mij krijg jij hem nu verliefd op jou terwijl jij hem niet zit zitten? Geef je hem nu niet verkeerde gedachten? Beetje lullig.

met iemand zitten betekent hier iets van :
Veel met elkaar omgaan en flirten enzo. maar niet met elkaar hebben.

Dusdat.

pff, ik ‘zit met iemand’ momenteel om deze omschrijving te gebruiken. Hij wilt ook met me zoenen, maar ik weet het gewoon niet, ben echt niet verliefd op hem maar vind hem wel onwijs lief en aardig. Ik kijk het nog eventjes aan. Maar afbouwen is toch het beste dnek ik, beter dan iemand valse hoop geven…

Iet waar ik niet over wil praten?

het komt me wel bekend voor, ik word ook niet gauw verliefd ofzo, maar ik heb nou een heel lief vriendje en ik weet niet of ik ooit echt verliefd op hem ben geweest maar ik hou wel mega veel van hem! ik heb het idee dat ik de verliefdheid gewoon heb overgeslagen ofzo. hij was eerst ook een hele goede vriend van me en is nu mn vriendje en ook nogsteeds mijn beste vriend :]

je gaat toch niet zomaar met iedereen ‘iets’ aan… ik persoonlijk vind dit wel heel sletterig, waarom ga je ‘met iemand zitten’ [ofzo?] als je niet verlieft op diegene bent… beetje raar hoor… doe dat gewoon niet… je gaat toch pas op iemand af die je leuk vind en waar je verlieft op bent? ik vind dit echt een heel raar verhaal hoor, het lijkt wel alsof je een vader-complex hebt ofzo… je hebt helemaal geen jongens nodig om je goed te voelen… ik zou gewoon alles afkappen als ik jou was en pas weer wat met iemand beginnen die je écht leuk vind.

Ik vind die jongen echt heel erg leuk, alleen de vlinders missen.
Maar weetje, als jij me een slet vind, prima. maar ik weet dat het niet zo zit.

ik zeg niet dat jij een slet bent, ik vind je gedrag sletterig… fijn dat jij dat zelf niet vind maar ik denk niet dat de mensen om je heen gaan vragen wat jij ervan vind, een label is snel geplakt en dan kom je er niet snel van af… maarja tis jou leven, doe wat jou het beste lijkt toch?

Waar slaat het op dat ze sletterig gedrag vertoond?
Iedereen ‘‘zit toch eerst met een jongen’’ … voordat je echt een relatie begint?

iedereen flírt eerst,
maar je gaat niet gelijk zoenen ofzeu
dat zie ik zelf ook meer als een relatie hebben ennuh, het komt idd een beetje sletterig over u_u
sorry