met iemand naar bed gaan terwijl het niet je vriendje is?

ik vroeg me af ;
zouden jullie met een jongen, waarbij je je gewoon op je gemak voelt en hem ook leuk vind maar om sommige reden niet als koppel mee kan zijn of gewoon geen koppel mee bent , naar bed gaan?

waarom wel of waarom niet…

nee, ik ben zelf nog nooit met iemand naar bed geweest, maar ik vind dat je naar bed moet gaan met iemand van wie je houdt (ja, je houdt ook van je oma, maar zo bedoel ik het dus niet) en niet met zomaar een jongen die je tegenkomt. ik vind dat het iets speciaals moet zijn.

Nee, dat vind ik zo slutty.

nee, dat is iets speciaals, niet wat je met jan en alleman moet gaan doen :’)

Ik ben echt niet iemand die met iedereen naar bed gaat, pas met 1 iemand naar bed geweest… Maar het is wel eens gebeurt met mijn ex. Ik moet er wel bij zeggen dat we beste vrienden zijn en er nog steeds gevoelens waren en ik natuurlijk nog steeds veel van hem houdt… Met een andere goede vriend of een vreemde zou ik dat nooooooit doen! Het is iets speciaals…

sowieso nee

ik vind dat je eerste keer wel met je vriendje ‘moet’ zijn. (nouja, dat is wat ik zelf wilde, en dat is dus ook gebeurd.) maar ik sluit niet uit dat ik ooit met iemand naar bed zou gaan die niet mijn vriendje is.

Nee, ik vind dat je echte oprechte gevoelens moet voor een andere.

Waar is de goede oude tijd gebleven, waar de meeste mensen zich daar aan hielden. Dat het vanzelfsprekend was dat je van iemand moest houden of in ieder geval oprechte gevoelens voordat je maar iets deed zoals zoenen of seks hebben.

De sletten van tegenwoordig, bah!

Nee, das tegen mijn principes.

neeeee zou ik nooit doen

Ik vind dat seks perfect kan uit pure lust, en dat het niet altijd moet uit liefde.

Ja dus.

Ik vind dat seks iets speciaals is, en dat je het niet met jan en alle man moet doen. Na mate word je een slet.

met iemand anders dan je vriendje betekend niet meteen dat je het met jan en alleman doet he…

Ja daar ben ik het mee eens! Het moet idd wel speciaal zijn, maar dat kan soms ook wel iemand anders zijn dan je vriendje …

dubbelpost.

dus de meeste hebben het echt alleen nog maar met hun vriendje gedaan en nog nooit gewoon met iemand die je wel leuk vind maar niks met hebt?
----------------
& wat ze hierboven zeiden over dat met jan en alleman ik heb het natuurlijk wel over iemand die je gewoon leuk vind / of van houd maar niks meee hebt …
----------------
ik zeg niet dat ik het zou doen of niet zou doen want ik weet niet of ik het zou doen maar ik ben gewoon benieuwd ;d~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]

Als je een jongen echt heel erg leuk vind en je gevoelens zijn oprecht, dan moet je het doen als je dat wilt.

Ik denk (niet 100% zeker) dat ik alleen seks ga hebben als ik echt van iemand hou en er een relatie mee heb. Dan geniet ik, is natuurlijk persoonlijk, veel meer van!

Maar omdat jij er zoveel vragen over hebt, denk ik dat je een of andere vriend hebt ( geen vriendje) en daar misschien seks mee wil hebben.

Als je er echt een goed gevoel over hebt en voor grote deel het gevoel hebt dat je er geen spijt van zal krijgen, dan moet je het niet.

Maar doe het niet, omdat je denkt, ik moet op deze leeftijd seks hebben anders is het raar of hoor ik er niet bij. Of omdat iedereen het al heeft gedaan en jij niet of dat je dan niet stoer bent ofzo. Dan zul je er spijt van krijgen.

Als je je op je gemak voelt bij iemand en die al langer kent, waarom dan niet?
T is mij 1x gebeurd…

Ja.
Zolang je je bij hem op gemak voelt en hem volledig vertrouwt.