Met het vliegtuig :)

Heee!
Ik ga aankomende zomer voor het eerst met het vliegtuig met mn ouders en zusje! yeaaah, wou ik gewoon ff meededelen. En nog ff een vraagje: Hebben ze op Schiphol in Amsterdam leuke winkels? xD haha, en hoe is het nou als je opstijgt? Ik heb er nu al zin in!
Kus

opstijgen is zoooooo eng
ik knijp altijd in m’n moeders hand :grinning:

Oh okee ;p dankje voor je reactie!

Ik vind het cool, je gaat vet snel en dan inees WHOEJ vlieg je.

je voelt gewoon dat er geen grond meer onder je voeten zit en dat is echt eng, en het gaat vet snel zoals xRosaa al zei :grinning:

Wat leuk dat je voor het eerst met het vliegtuig gaat! Spannend :grinning:
Ik ben zelf al best vaak met het vliegtuig geweest, maar toch vind ik het steeds weer heel leuk/spannend.
Op Schiphol kun je je prima vermaken (vind ik), ze hebben wel leuke winkels, of je kan wat eten/drinken daar. Het is wel irritant als je lang moet wachten bij het inchecken :stuck_out_tongue:

En bij het opstijgen… Je moet eerst meestal wel een tijdje wachten in het vliegtuig, dan gaan ze veiligheidsfilmpjes laten zien, of de stewardessen laten het zelf zien. dan ga je eerst naar de startbaan rijden. En dan gaat het vliegtuig ineens superhard rijden en dan stijg je op :grinning: Sommige mensen krijgen wel last van hun oren, ik niet echt meestal (ik heb het een keer heel erg gehad, maar dat was bij het dalen) Het is wel heel leuk als je dan bij het raampje zit, dan zie je alles kleiner worden:P

Waar ga je eigenlijk heen? En hoe lang is het vliegen?
Nou in ieder geval heel veel plezier!!

Dankjullie :grinning: Uh @Aphelita: Ik ga naar Mallorca! Ik zal nog ff vragen hoe lang het precies vliegen is, weet ik eigenlijk (nog) niet ;p

-

Poeh, ik wil ook eens met het vliegtuig! Het klinkt echt leuk en spannend zoals jullie het vertellen…
helaas zijn mijn ouders anti vliegtuig…

oh trouwens, voor dat pijn in je oren he
veel mensen gaan dan kauwgom kauwen…schijnt te werken

Opstijgen vind ik nooit leuk, want dan is alles scheef enzo.
haha.
landen vind ik altijd wel zo’n grappig gevoel in mn buik, tot dat ik ontzettend misselijk ben. Maar dan krijg je altijd een snoepje van de stewardess.
Maar de winkels in Schiphol moet je je niet te veel van voorstellen.
Ze hebben geen h&m ofzo ;P.

maar
-het vliegtuig stinkt
-je kunt heel lang niet lopen
-het eten is ontzettend goor

maar voor de eerste keer zal het wel leuk zijn denk ik.

ja idd… ze zeggen dat kaugom kauwen helpt… ik doe het nooit want ik heb er geen last van ^^
ik ga ieder jaar naar kreta met het vliegtuig. vooral shoppe op schiphol vind ik leuk :stuck_out_tongue: (waarom weet ik ook niet)

op schiphol is wel een h&m,
maar dat zijn meer accesoires enzo,
maar oke, kauwgom helpt bij mij niet met opstijgen enzo,
want ik heb het altijd heel erg terwijl mijn ouders en broertje nergens last van hebben, en wat ik ook doe, niks helpt dan…
maar wie weet helpt het wel bij jou, dus neem iig kauwgom mee!

Ik ben 2 keer met het vliegtuig geweest. De eerste keer dacht ik dat het vet eng zou zijn maar dat was het niet. Het was gewoon even raar dat je voelde dat er geen grond meer onder je zat maar verder is er niet zoveel aan. Ik krijg wel last van mijn oren maarja na een tijdje is dat ook wel weer weg. Bij de motor zitten is wel vreselijk irritant. hele reis irriteer je je daar dood aan.
En op schiphol is wel H&M enzo. ik ben naar H&M geweest daar. volgens mij heb je ook wel accessoirize enzo. weet niet precies wat er allemaal zit maar er zijn wel paar leuke winkels. dat kan je vast ook wel opzoeken.

ze hebben best leuke winkels daar, & opstijgen is wel leuk…

Ze hebben er een Starbucks <3
En verder koop ik alleen maar chocola op Schiphol x]
Ik vind vliegen met het vliegtuig echt leuk. Alleen van het eten wordt ik altijd kots misselijk. Heb je een tv’tje? :stuck_out_tongue:

Mallorca is +/- 2,5 uur vliegen :d

Ik hoorde net dat we 3 uur gaan vliegen :wink: Is dat lang?
@ Perenpoep: wat bedoel je met tv’tje? haha xD

Nee,dat is echt zo voorby.
vind ik dan want ik was eerst 8uur fzo gevlogen naar thailand. :stuck_out_tongue:
x

Ik vlieg ook altijd vanaf Schiphol en áltijd 's nachts, verdorie. Want op Schiphol heb je zeg maar twee gedeeltes: Schiphol Plaza (het winkelcentrum in Schiphol, maar die winkels zijn alleen overdag open) en pas achter de douane heb je de Schipholwinkeltjes, en die stellen niets voor. Het enige heilige is de enige Starbucks van Nederland! En die lekkere mediterraanse sandwichbar en de Burger King, hehe.
Ik zou als ik jou was een paar zachtjes snoepjes á la winegums meenemen en daar op kauwen als het vliegtuig stijgt en daalt. Dit helpt pijn in je oren te voorkomen.
En als je bang bent, denk dan maar zo: de kans dat je met de bus een bus-ongeluk krijgt is veeeeel groter dan een vliegtuigongeluk!
Fijne vakantie!