Met het boekenweekgeschenk gratis reizen?

Ik hoorde net op de radio iets over het boekenweekgeschenk die er elk jaar weer komt. Dit is dan een boek, en nu is er een samenwerking met de NS dat je gratis kunt reizen op 14 maart. Maar, zitten hier verder nog regels ofzo aan? Of kun je gewoon dat boekje meenemen (is die gratis? en waar kun je die halen?) En dan kun je gewoon in de trein gaan zitten, en als vervoersbewijs dat boekje laten zien? :’)

Misschien dat er hier niemand is die het weet hoor, maar ik dacht ik vraag het toch even ;d

Volgens mij moet je er een boek voor kopen bij de boekhandel, en dan krijg je dat boekenweekgeschenk. Maar I’m not sure.
Kruidvat heeft weer kaartjes btw, 12,95 voor een dagje treinen.

dat klopt ja =)
had ik vorig jaar ook gedaan, heb je een leuk boek + gratis hele dag reizen, chill toch

En hoe duur is dat boek dan? :slightly_smiling_face:

En Kruidvat heeft weer een actie? Wanneer gaat die in?

Hm kreeg je die niet gewoon als je een boek huurde bij de bibliotheek of was dat weer iets anders?

A.s. zaterdag, kaartjes worden vanaf morgen verkocht. Kaartjes voor 12,49 trouwens, alleen geldig in het weekend. Er zitten bepaalde data aan vast en er zijn 2 series van kaartjes, dus dan zou je even op de site van het Kruidvat moeten kijken…

oh dat vind ik helemaal niet zo erg,
ik ga zaterdag naar mn vriendje, en kaartjes daarheen kosten 22,50. dus ikga donderdag maar even naar de kruidvat :slightly_smiling_face:

Bij ons zijn ze altijd heeeeel erg snel op!

Ik zou zo snel mogelijk gaan want zoals hierboven was gezegt; ze zijn zo op!
Veel plezier :wink: