met hem afspreken of niet?

hee meiden! even snel een vraagje:
ik heb een leuke jongen ontmoet op tinder en app nu met hem.
maar hij praat echt vaak over seks enzo. hij zegt vaak dat hij me “leuk vind”( tussen haakjes omdat ik hem eigenlijk nog niet écht ken) en ook gewoon lieve dingen enzo, hij vroeg me ook of ik echt serieus iets zou willen als het zou klikken of alleen wilde flirten, dit vond ik wel fijn.
maar hij praat echt vaak over seks en nu ben ik bang dat als ik met hem ga afspreken hij er gelijk meer van verwacht of te snel wil gaan of zo iets.
ik ben wel op zoek naar iets ‘vast’ en ben bang dat ik hem dadelijk leuk ga vinden terwijl hij daar niet echt op zit te wachten

wat denken jullie? :flushed:

Hmm, ik denk niet dat hij uit is op een vaste relatie. Als je al zoveel over seks praat wanneer je elkaar zelfs nog niet eens hebt ontmoet… Maar misschien als jullie afspreken is hij in het echt wel wat minder stoer dan op al die social media, en misschien echt wel een leuke jongen. Want uiteraard mogen we niemand bevooroordelen voor we hen kennen. Maar toch mee oppassen. Tegenwoordig zit er ‘gevaarlijk’ volk op die dingen hoor. als je hem echt wil leren kennen pak dak zeker een open plek met heel veel volk zodat er niets kan gebeuren.

Veel succes!

Een jongen die alleen seks wil gaat jou niet vertellen dat hij je leuk vindt en gaat al elemaal geen serieze vragen stellen over of dit ergens naar toe kan leiden. Dat een jongen meteen de eerste date seks wil betekent écht niet altijd dat hij er verder niks mee bedoelt, onzin. Als jij hier nog niet aan toe bent moet je dat ook gewoon bespreekbaar maken, aan zijn reactie weet je ws wel genoeg.

Het klinkt wel alsof hij het niet alleen doet voor de seks, maargoed dat weet je nooit zeker. Ik zou gewoon met hem afspreken en wil hij verder gaan, duidelijk laten weten dat jij dit nog niet wilt en liever wat rustiger aan wilt doen. Als hij je echt leuk vindt, is dat geen probleem voor hem. Gaat hij ervan door dan weet je dat het alleen voor de seks was.

Roep dat alsjeblieft niet te hard er zijn genoeg kerels die dat wel doen en die je op deze manier proberen in te palmen. Als je hier nog niet klaar voor bent wat ik me heel goed voor kan stellen moet je dat gewoon aankaarten.

^ ja die zijn er, maar wel in de minderheid. Als je daar van uit gaat en dús niet met hem afspreekt, wordt het nooit wat. Dan is elke jongen een boeman.

het is niet dat ik dit niet wil of zoiets maar niet álleen daarvoor, snappen jullie? :slightly_smiling_face:
bedankt voor de reacties! ik denk dat ik toch maar met hem ga afspreken!