met een leuke jongen in de klas

ik vind een jongen leuk, waarbij ik in de klas zit, nouja nog maar een paar dagen…
hoe kan ik hem hints geven dat ik wel wat in hem zie? ik zou het namelijk niet weten, en zou het hem wel graag willen laten weten, maar durf nu nog sowieso niet het hem eventjes te vertellen, iemand tips?

vrienden worden, en heeeel veel flirten
ik heb dit ook gehad, maar doordat we vrienden zijn geworden eerst, is het langzaam aan zegmaar een stapje verder gegaan.
succes !

zijn hier nog geen genoeg topics over?

haha ja volgensmij wel

vaak naar hem kijken (SUBTIEL) en lachen enzo, contact zoeken goodluck x

hahaha, ik heb precies hetzelfde. vind hem al een halfjaar lang leuk, blijkt dat hij mij ook al lang leuk vond xd, maak oogcontact lach vaak naar hem. het belangrijkste: spreek wat met hem af! ga samen een film kijken en leg dan je hoofd op zijn schouder neer. als er niks gebeurd tijdens/na de film (wat helemaal niet hoeft ook;p) dan doe je het nog een paar x. vraag wat hij leuk vindt, ik neem aan dat jullie al wel vrienden zijn?

xxx

ja sorry ik had al wel gezocht naar andere tips, maar ik dacht misschien heeft iemand nog meer specifieke tips

@ikheetlisa14 ja we zijn al wel vrienden, ben in maart ook met hem naar engeland geweest voor school, met nog wat anderen. maar toen smste ik ook veel met hem maar ik wist toen niet zeker dat ik hem leuk vond, daar voor wist had ik hem al wel leuk gevonden. maar nadat we terug waren, spraken we elkaar amper. nu is er een meisje in de klas (die een vriendje heeft ) de hele tijd bij hem is, en aan hem hangt enzo…

maar zal morgen zoveel mogelijk contact maken! :slightly_smiling_face:

Hoe is het gegaan ?. x

tell us :slightly_smiling_face:

Praat met hem, wissel nummers uit, en na een paar weken met hem flirten. Ga het niet te snel doen, maar stapje voor stapje.