Met een jongere jongen naar bed gegaan

Afgelopen weekend ben ik met een jongen van 20 naar bed gegaan terwijl ik zelf 24 ben. Op dat moment voelde het erg goed en ken hem ook al een aantal jaar. Maar nu zit ik er toch heel erg mee en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Eigenlijk heb ik er wel spijt van en wil de jongen zeggen dat het eenmalig was maar volgens mij vind hij mij leuk…Het voelt gewoon heel slecht omdat ik ouder ben en hem eigenlijk niet meer dan een goede vriend zie. advies please :flushed:

Als je het zelf aan geeft, van dat hij niet meer is dan een vriend dan kan je beter eerlijk zijn of heb toch die twijfels gekregen en vind je hem stiekem toch wel leuk.
Wat wil je zelf hem de kans geven of toch voor het eerlijk en zeggen dat niks word.

Je moet inderdaad wel eerlijk tegen hem zijn dat het eenmalig was, maar ik zou niet zitten met het leeftijdsverschil. Kijk, als hij minderjarig was, dan was het al een stukje erger.

Ik ken maar liefst drie jongens die een vriendin van 5-6 jaar ouder hebben en ze zitten niet met het leeftijdsverschil. Zeker niet als je geen relatie met hem hebt.

omdat hij zoveel jonger is kan het gewoon niks worden voor mijn gevoel. Hij is voor de rest wel super lief hoor en ook erg knap. Ben gewoon bang om hem verdrietig te maken. denk je dat onze relatie weer kan worden voor de sex of is dat wel zo goed als over nadat ik het hem heb verteld?

oh dat is toch wel fijn om te horen :slightly_smiling_face:

Als je zeker weet dat hij gevoelens voor je heeft, dan kan hij mogelijk gekwetst zijn. Het ligt heel erg aan de situatie, maar het kan misschien weer zoals vroeger worden of het zal misschien ongemakkelijk blijven aanvoelen.

Vind je hem niet leuk, aangezien je je zo goed voelde bij hem? Of zit het leeftijdsverschil je dwars?

Nu ik er even over nadenk… Die jongens zijn:
18 jaar met een vriendin van 26
20 jaar met een vriendin van 25
19 jaar met een vriendin van 26

Ik kan niet eens hoofdrekenen. Zelf zit ik met iemand van 2 jaar jonger en tja, soms zeggen mensen er wel iets van, maar dan zeg ik altijd dat mijn ex (die dezelfde leeftijd heeft als ik) mentaal 5 jaar jonger was, dus dat ik het verschil niet zo groot vind aanvoelen. :’)

:bowing_man:

Zoals al gezegd: eerlijk zeggen dat het eenmalig was.

Mijn vader is 8 jaar jonger dan m’n moeder is en ik ken een jongen die een vriendin heeft van 9 jaar ouder. Ik zou dus niet weten waarom het niet zou werken tussen die jongen en jou.

Wil je een relatie met die jongen? 4 jaar scheelt namelijk niet zo super veel, jongens die 20 zijn kunnen mentaal ook al 26 zijn. of 16

Eerlijk tegen hem zijn!

oke meiden ik heb het hem eerlijk gezegd, ben even langs hem gefietst want hou er niet van om zoiets via whatsapp te doen. Hij vond me inderdaad echt leuk, maar hij pakte het wel goed op. pff wat ben ik blij dat dit achter de rug is zeg! thnx girls :hugs: