met een jongen..

.

Wat doet dit bij schrijfsels.
gewoon negeren?
en drink voortaan niet zoveel.
alcohol maakt meer kapot dan je lief is.

ik sluit me geheel aan bij HEARTxCORE

sorry hoort niet bij shrijfsels, ik weet het

Eigen schuld. Had je jezelf maar in de hand moeten houden.

Bij Alcohol heb je altijd nog wel een beetje controle sorry,

Gewoon negeren denk ik,

Ja, alcolhol maakt meer kapot dan je lief is.

je moet gewoon duidelijk zeggen dat je het niet wilt

geweldig wat een advies! lekker bod zijn jullie, ik was trouwens niet zo dronken (3 biertjes)

Hmm. Naja, ik ben het compleet eens met wat hiervoor al is gezegt. Compleet onverantwoordelijk, maargoed.

Ten eerste, hem heel snel duidelijk maken dat het niet voor herhaling vatbaar is. Dan ben je daar alvast vanaf. Het gescheld moet je gewoon negeren en er vooral voor zorgen dat je de komende eeuw ofzo niet in herhaling valt, zodat je imago weer een beetje ‘clean’ wordt. En natuurlijk, alcohol minderen. Het mag nooit een leidraad (toch? XD) zijn voor bepaalde acties.

Als jij niet zo dronken was waarom doe je het dan eigenlijk?

Negeren.
En je kan me niet vertellen dat je na 3 biertjes al compleet de weg kwijt bent en met een jongen in bed duikt.
Een vriendin van mij had dit ook (maar dan met vreemdgaan) en het is toch weer het geval van eigen schuld, dikke bult.
Je bent er zelf bij hoor?

“Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten”

sorry but that’s life…

Ookal ben je dronken dan weet je alsof wel een beetje wat je aan het doen bent, en je zegt dat je geen eens zo dronken was.
Eigen schuld dus.

Wat moeten we voor advies geven dan? Het is toch ook best stom en je kan er niks meer aan veranderen beter nadenken de volgende keer. Maar als ik jou was zou ik het nu gewoon compleet negeren over een paar weken zijn ze het wel vergeten.

Tja dat is gebeurt, niks meer aan te doen.
Niet nog eens doen dus als je dat niet wilt.
En die mensen op je school houden er vanzelf wel mee op.

Jij weet ook niet wat je wilt.
Je zegt ik was dronken toen we het deden
En net zei je “Ik was niet dronken had maar 3 biertjes op”

yeah. Gedist.

Haha met 3 biertjes ben ik nogeneens of amper aangeschoten xD Dus dat je dronken was is geen excuus het is je eigen schuld.

whaha idd! xD