met een jongen van 18? Kan dat

Ik vind niet dat hij te oud is voor je, maar je weet zelf denk ik beter wat de grens is voor je.

Als je er zelf al aan twijfelt, moet je het sowieso niet doen.

Het zou wel kunnen, maar ik merk dat jij twijfelt. Weet hij jouw leeftijd ook? Niet dat dat voor hem zo meteen een shock is?

Ik ben 20 en mijn vriend is 23. Wij kennen elkaar al sinds ik 12 was, ja toen vonden we elkaar al leuk. En hebben al sinds mijn 14de een relatie, toen was hij dus 17.

Dus ik vind het wel kunnen, maar goed als je zelf al twijfelt…

Ik vind het verschil wel kunnen, zo in theorie. Maar als jij twijfelt, moet je het niet doen.

ik denk dat je 't alleen hierom al niet moet doen.

een dude van 18 die een 14 jarige leuk vindt?
ew

ik ben zelf 15 en ik date nu met een jongen van 20. hij is heel erg lief en houd rekening met me dat ik me op mn gemak voel. ik vind dat het wel kan,want waarom wel als je 50 bent en niet nu?

Omdat je nu o.a. nog niet klaar bent met ontwikkelen, dat maakt een verschil met of je 50 bent of 15.

Ik vind het leeftijd verschil eigenlijk niet eens zo groot. Maar zoals je al in de beginpost zegt “maar eigenlijk wil ik helemaal nog geen vriendje” zou ik het niet doen.

Ik vind het leeftijdsverschil niet zo groot… zolang jullie het maar leuk hebben samen.
Mijn vriend is 24 en ik ben 17, gaat ook prima en ik merk het leeftijdsverschil niet eens.

Aangezien je zelf al zegt dat je geen vriendje hebt, moet je hem ook zeker geen valse hoop geven. Best zielig voor die jongen.

Maar om leeftijdsverschil moet je hem echt niet opgeven…

Ik heb echt precies hetzelfde. Ik volg dit eventjes :slightly_smiling_face:

Je moet het zelf weten. Als je er zelf geen problemen mee hebt kan het toch?
Ik zelf ben samen geweest met een jongen van 22 en ik ben 15. Dat is 7 jaar verschil. Ik vind dat van jou dus nog niet zoveel, maar dat moet je zelf weten.

Ik vind het geen gek verschil! Maar dit is heel anders per persoon (: Sowieso niet doen als jij twijfelt, maar ik denk altijd: als het klikt, dan klikt het. Toch?

Als je geen vriendje wil kun je beter niks met hem beginnen denk ik, want het komt nu op mij over dat je je er nog niet prettig genoeg bij voelt.

Dat is helemaal geen groot verschil.

Mijn eerste serieuze relatie die 2 jaar geduurd heeft had ik toen ik 14 was, hij was 19.

Nou… Als je soms ziet hoe 14-jarige meisjes eruit zien dat begrijp ik dat heel goed!