met een jongen praten

Hej ,

Ik zit met een probleempje , ik vind een jongen leuk en mijn vriendin zegt dat hij mij ook wel ziet zitten. En dan beloof ik me zelf elke dag om met hem te gaan praten maar waneer ik hem zie zeg ik niks! Ik durf dan oppeens niet meer -____- Komt dit jullie bekend voor? wat deden jullie toen? helppp!

Als je het echt eng vind, kan je ook eerst een gesprekje aanknopen op facebook o.i.d. Dan is het ijs gebroken en daarom wellicht makkelijker om hem in real life aan te spreken. Als je dat niet zo fijn vind, gewoon gaan met die banaan. Je hebt niks te verliezen! Initiatief nemen kan je heel ver brengen. En hij is waarschijnlijk net zo ‘onzeker’ hierover als jij, houd dat ik gedachte. Succes!

Ik spreek m wel eens op msn , maar daaar is het zo veeeeeeeeeeeeeeel makkelijker PFFF…

dit heb ik dus ook altijd… als het erop aan komt dan durf ik het opeens niet meer. misschien kom je hem weleens tegen met uitgaan? dan heb ik er persoonlijk helemaal geen moeite mee om jongens aan te spreken :slightly_smiling_face:

het ligt eraan. Zit je bij hem op school ofzo? Want dan kun je vragen wat voor cijfer hij had, hoe de toets ging, waar je les hebt etc.

Ik ga niet uit :’)

Ja ik zit bij hem op school , maar niet in de zelfde klas.

Gewoon proberen. (:

Gewoon ‘hoe gaat het, nog wat gedaan dit weekend…’ En dan rolt er vanzelf een gesprek uit?

T klinkt allemaal zo makkelijk , en dat is het ook. Maar op dat moment he dan kan er gewoon niks uit alsof ik versteend ben van binnen. Heel gek allemaal -_____-

Probeer je er overheen te zetten! Geloof me, als dat eenmaal lukt, gaat het veel beter.