met een jongen afspreken

ik ga binnenkort met een jongen afspreken , gewoon eerst als vrienden … want heb heb hem alleen nog maar op app gesproken . ik weet zeker dat het geen pedofiel of wat dan ook is , want mijn vriendin heeft hem al eens in het echt gezien … maar wat kun je doen als je met een jongen gaat afspreken ? … ik heb wel eens eerder afgesproken met jongens . maar dat was dan met een hele groep ofzo … en nog nooit eens alleen met een jongen , dus mijn vraag is wat kun je doen met een jongen als je gaat afspreken
ps: we vinden elkaar wel knap , maar het is nog geen date ofzo omdat we eerst gewoon vrienden met elkaar willen worden
ps: ben 14 , dus kan niet in een cafe ofzo afspreken met die jongen

Je vriendin meenemen, niet persé leuk maar voor het geval. En anders ergens openbaar afspreken.

Je kunt ergens wat gaan drinken in de buurt.
Of bij je thuis afspreken.

Film kijken, gewoon thuis op de bank ofzo.

Niet heel handig als ze hem nog nooit heeft gezien he? :'D
Op een openbare plek afspreken. Misschien een koffiebar ofzo? Of een grand cafe.

Naar de bioscoop, iets ergens gaan drinken (V&D ofzo) of ergens wat gaan lunchen, wandelen.

Dankjewel allemaal voor het meedenken :blush: alleen hoe kun je er voor zorgen dat het niet akward word bv dat je lange stiltemomenten hebt , want ja via app praat je wel met elkaar maar dan kunnen er geen akward stiltes ontstaan , want op app doet die meestal ook al droog dus ja , hebben jullie hier nog tips voor

Bios, ergens gaan eten, de stad in, thuis film kijken, schaatsen, als je bang bent voor lange stultes kun je het beste film kijken thuis of in de bios want als jullie even niks weten te zeggen kijk je gewoon film en dan is het niet ongemakkelijk. Ik hoop dat je er iets aan hebt en veeel plezier alvast!