Met een jongen afspreken zonder je ouders het weten

Hee,

Het is net 2 maanden uit met mijn vriend waar ik 2 jaar mee ging. Via internet heb ik een nieuwe jongen leren kennen en het klikte meteen. We skype en appe de hele dag door.
Ik ben bang om het mijn ouder te vertellen dat ik met hem ga afspreken.
Hebben jullie tips voor mij wat ik moet doen?

Groetjes. x

Gewoon eerlijk zijn en het op een rustig moment met ze bespreken. Dus niet als ze haast hebben en weg moeten. Ze kunnen misschien niet reageren zoals jij wenst en dan is het de kunst rustig te blijven en rustig uit te leggen waarom je met hem wilt afspreken.
Je ouders zullen als ze niet gelijk welwillend reageren dat niet doen om je te pesten, maar omdat jij hun dochter bent en ze dan bezorgd zijn. Ze willen natuurlijk niet dat je iets naars overkomt.

Laat altijd een iemand weten wanneer en waar je met hem afspreekt en dat je na een half uur even een berichtje stuurt dat het oké is. Of een codewoord als het niet oké is.

Veel plezier.

Ik heb ook een keer met een jongen afgesproken via internet zonder het mijn ouders te vertellen.
Ik heb er achteraf spijt van gehad dat ik het niet verteld heb en ik zou als ik jouw was het wel vertellen.
Zoals hierboven ook al staat: op een rustig moment. Maak duidelijke afspraken met je ouders en met die jongen.

Have fun

Ik ben bang dat mijn ouders het allemaal te snel vinden gaan.
Ik weet zelf nog niet eens of het zo’n slim is om met een jongen te gaan die bijna 1 uur en 30 minuten van je vandaan woont met openbaar vervoer…
Ik twijfel ook of hij me echt leuk vind…

groetjes.

Je moet het je ouders laten weten, dit soort scenario’s zijn al vaak fout afgelopen. Veel succes (:

snap dat je het moeilijk vind om het je ouders te vertellen maar je zult het toch moeten doen! Maar weetje wat je ook kunt doen dat je een vriendin mee neemt en hij een vriend en dat jullie met ze’n vieren iets gaan doen naar de bios ofso denk dat je ouders dat ook wat fijner vinden!

Aangezien je hem nog niet in het echt gezien hebt zou ik het ook zeker tegen je ouders vertellen, hoe moeilijk het ook is. Waarschijnlijk zullen ze vooral blij zijn dat je een leuk iemand hebt leren kennen.

Ik moet zeggen dat ik ook wel eens met een jongen heb afgesproken onder het mom van dat ik bij een vriendin was. Het verschil was dat ik die jongen ergens met uitgaan had leren kennen en dus al wist dat hij echt was wie hij was. Ik had het toen overigens wel tegen een vriendin verteld.

Ik heb dat zo onwijs vaak gedaan, met jongens afgesproken zonder dat mijn ouders het wisten (en dat weten ze nu nog niet). Ik was vaak met mijn beste vriendin samen, maar er had zoveel fout kunnen gaan. Als ik nu met een jongen afspreek vertel ik het gewoon en dan zijn ze alleen maar blij dat ik het vertel!

Gewoon rustig uitleggen en dan snappen ze het echt wel (vergeet nooit; zij zijn ook jong geweest!)

Ik heb het ook een keer willen doen.
(Heel blij dat ik het niet heb gedaan).

Hoeveel weet je van hem ? ik heb een keer met een jongen willen afspreken van het internet maar hij begon er op aan te dringen en dat was het moment dat ik niet meer wou. Toen ik nee zei kwam zijn agrresieve kant naar boven.

ik weet dat het moeilijk is om het je ouders vertellen. En als je besluit toch af te spreken zonder dat je ouders het weten neem dan een vriendin mee… dan is het toch nog wat veiliger

Ik heb dat ook een keer gedaan een tijdje geleden. Alleen ben ik denk ik wel wat ouders dan jij :wink:
Anyway, toen ik voor de tweede keer met hem ging afspreken en toen vond mijn moeder het juist raar dat ik het niet al de eerste keer had verteld. Ze vond het juist hartstikke leuk. (Nogmaals, ik ben 23 dus leeftijd speelt wel mee). Ik zou het gewoon aan je ouders vertellen. Je kunt gelijk aan je ouders voorstellen om even te skypen met die jongen zodat ze zien dat hij echt is.
Dit geeft echter geen garantie dus als jullie uiteindelijk gaan afspreken, spreek dan wel af op een openbare en drukke plek. Zorg desnoods dat een vriendin met je mee gaat die op een afstandje blijft.

Ik vertel het heel vaak niet tegen mijn ouders maar tegen mij vriendinnen. Die weten waar ik heenga en met wie ik wat ga doen. Mijn ouders kunnen altijd zolang doorgaan over een jongen dat vind ik nogal irritant haha.

Ik zou het echt vertellen als ik jou was !
De waarheid komt altijd boven waarheid…
Ik sprak af met toen nog niet mijn vriend en vertelde mn ouders niks.
Na drie maanden waren ze erachter gekomen en ze waren teleurgesteld dat ik niks verteld had …
Maar het is ni mn vriend en ze zijn gelukkig heel blij met hem erbij, maar eerlijk zijn is altijd het beste !

Enjoy xx