Met de trein naar school.

ik ga volgend jaar naar zwolle als het goed is
en ik mag eerst nog niet op kamers en dat is vanaf leeuwarden een uur met de trein, en vanaf mijn kleine dorpje is het met de trein naarleeuwarden een kwartier. en fietsen naar het station is 5 minuten

dus
dat is een uur en 20 minuten onderweg xD

Wtf ik woon in rijssen xD
niet dat het je wat boeit ofzo hahaXD

Heb ik ook na de zomervakantie.

Ik moet eerst 7/8 km fietsen naar station. Dan half uur van Horst-Sevenum naar Eindhoven. & vanuit Eindhoven (zet een fiets daar nog 5/6 km fietsen.

Ik wil zelf fietsen omdat ik dan wakker ben als ik op school ben. & ik dan niet lui aankom.

& zoals al gezegd is je kunt leren.

& ik ga maandkaart halen wat 198 euro kost. 1 dec. word ik 18. Maar krijg pas in Januari me ov-jaarkaart & die drie maanden die betaal ik ook zelf.

Ik vind het juist fijner dat op en neer reizen zie je al snel dat je goed je best doet om op school te komen.

waaaauw, ik snap niet dat je het zelfs overweegt XD Ik zit in Amsterdam in school, en ik woon daar ook en k haat het reizen, terwijl ik maar een half uurtje, ofzo, is naar school reis.

Maar het ligt vast aan mij XD

Ik moet het nieuwe schooljaar ook met trein naar school, van Utrecht naar Hilversum. Ongeveer 15 min

Dat snap ik niet helemaal? Je gaat het de trein, dus doe je moeite voor school? Beetje vreemd. Maargoed.

Dankje voor al die reacties? Nog meer haha?

Ditwaseenstiekemeup.

ik ga zelf ook elke dag met de trein.
ik hoef altijd maar 20 minuten dus dat vind ik niet zo lang.

Ik zelfs maar 23 minuten ipv de 30 die ik eerder had gezegd, die ik zou moeten doen. Valt mee dus. :]

up!

Up!

Any more reactions? :[

het is zeker wel te doen. ik moet: tien min fietsen, dan 15 min met de bus, dan 10 min met de trein en dan 10 min met de metro -.-

Oké, dankje voor jullie reacties, maar m’n vader is precies nog niet helemaal overtuigd. Achja

Het is best te doen. Ik fiets iedere dag 20 minuten naar het station, daarna 35 minuten met de trein, 10 minuten op de bus wachten, 10 minuten met de bus. s’middags heb ik een slechte aansluiting waardoor ik vaak een halfuur moet wachten. Het is best te doen, alleen op de dagen dat ik om half 9 op school moet zijn is het zwaar, dan sta ik al om 5.45 op.

Up!

Nog een upje!

Het is wel te doen hoor. Ik ben zo lang onderweg als ik met de fiets ga.

ik doe liever mn best op school dmv goede cijfers halen xD
Mn ouders zeggen niet trots: Oh ik ben zo blij dat je zo je best doet naar school!

Hmm ik fiets drie kwartier dus dat komt ook op hetzelfde neer. Alleen het geld lijkt me een probleem.

Meisje, als je een fiets in Ehv zet dan istie binnen 2weken gestolen :’)

Voor mij (of voor mijn ouders) is de ongeveer 300 euro voor het abonnement van de trein en dan nog 106 voor een buspas als ik de bus wil nemen naar het station/van het station naar huis geen probleem.