met de trein naar Antwerpen

Ik ga binnenkort met een vriendin voor 2 daagjes naar Antwerpen. Nu willen wij met de trein erheen gaan. We hebben gekeken o pde NS Hispeed site en de kosten zijn niet zoveel. Dus willen we met de trein gaan. Nu reis ik vanaf Haarlem en zij vanaf Eindhoven… Nu wilt zij naar Rotterdam toe komen van te voren omdat ik daar op moet stappen op de trein die naar Antwerpen toe gaat. Maar ik vroeg me af, we willen beide apart een kaartje gaan bestellen. Zitten er plaatsen aan verbonden? Want we willen wel graag bij elkaar zitten natuurlijk! Iemand die hier al ervaring mee heeft gehad? THANKS :slightly_smiling_face:

Neee helemaal niet je moet wel in een bepaalde klassen gaan zitten 1e of 2e, de 2de klasse is de goedkoopste, maar je mag zelf je plaats kiezen zoals de bus :slightly_smiling_face:

Ik zou geen kaartje bestellen maar gewoon een kaartje kopen bij de kaartjes automaat. Dan reis je naar Roosendaal en vanuit daar met een trein naar Antwerpen. Kost heen en terug Roosendaal antwerpen ongeveer 7 a 8 euro geloof ik.

waarom overstappen als de rechtstreekse amsterdam-brussel er ook is?

Als ik reis van Haarlem naar Antwerpen kost mij dit 17 euro voro een enkeltje. Ik zou dus meer kwijt zijn als ik eerst daarheen zou reizen :slightly_smiling_face:

oh! dan is het wel logischer ja!

Op de site kan je ook aangeven dat je Jongere bent he, niet vergeten ^^
En je mag gewoon zitten waar je wil. Maar die trein stopt ook in Roosendaal, is het dan niet handiger voor jouw vriendin om daar op de trein waar jij al in zit te stappen?