met de trein als ik over 6 dagen 12 ben?!

Ik ben 11 jaar en ik ga voor het eerst met de trein, ik heb gehoor dat je daarvoor 12 moet zijn, maar ik ben over 6 dagen 12, zou ik dan alleen met de trein mogen?

i ont know waarom het bij beauty en hair staat xd

Ga je alleen?
Ik mocht dat toen niet alleen van m’n moeder maar ik weet niet of je met een railrunner wel alleen mág (van de NS enzo)

Ik denk niet dat ze daar heel erg moeilijk over gaan doen. + hoe willen ze je gaan identificeren als je nog geen 12 bent? Je hebt geen verplicht ID. Of moet je met je pasje?

Oh ik ging op mijn 10e/11e al alleen met vrienden dus het kan denk ik gewoon. Nooit iets van gehoord.

Mag volgens mij gewoon hoor. Die conducteur heeft wel betere dingen te doen dan jou uit de trein te zetten.

ja ik moet wel pasje meenemen en ja ik ga alleen xd

ik ga niet voor het eerst maar ik ga voor het eerst alleen, ik had het verkeerd geschreven

denk het wel. gewoon proberen.

Mag vast wel en die conducteur zal je vast niet uit de trein gooien, omdat je nog 11 bent haha

me moeder heeft de ns gebelt, en ik moet onder begeleiding echt kut, het duurt nog maar 6 dagen

voordat ik dan jarig ben

dit. zéker niet op d’r 11e…
Meid, ik ben 14 en ik mag niet alleen met de trein…

Het zal wel mogen. Maar zelfs ik mag op m´n 16e van m´n moeder nog niet alleen met de trein gaan hehe.

Ik mocht pas sinds mijn veertiende alleen, dus best logisch dat je niet mag.

idd. ik ben 14 en mag ook nog niet alleen met de trein, maar zou het ook liever niet willen ghehe.

ik moet overstsappen maar ik neem mobiel mee dus als het niet lukt dan kan ik altijd bellen, en we gaan opzoek naar een vrouw die naar hetzelfde station -eindpunt als ik moet en dan vraag ik of ik ernaast mag zitten en doe alsof diegene met mij erhee gaat dus dan ga ik bij diegene zitten

inderdaad, 12 is erg jong en ik vind het al eng als ik op het station loop, zoveel rare gasten die er rond lopen…

Ik ben ook 12, ik ben wel e’s aleen gegaan met de trein { gewoon NS BTW } Maar als het heel erg ver is, tjaa… ?