Met carnaval naar Londen

Hoi dames,

Ik en een goede vriendin willen in de carnavalsvakantie een paar dagen naar Londen, min of meer om carnaval te ontvluchten (HAAT aan carnaval :’) ).

Ik vraag me alleen af met welk maatschappij ik het beste kan reizen.
Must is met het vliegtuig, en een luxe hotel hoeft niet, zolang het maar schoon is! Weet iemand ook leuke trekpleisters daar? Ik heb al gekeken op www.beautygloss.nl, alleen daar kan ik niet vinden hoe ze zijn gegaan. Ook via transavia e.d. Kan ik het niet zo goed vinden, dus hulp is meer dan welkom!

Bedankt alvast :slight_smile:

wij zijn met schooluitje met de bus naar Parijs gegaan en daar de onder"zee"ze trein genomen naar London ( bus en auto kan er in )

Klopt, maar ik zou graag via Eindhoven willen vliegen… Maar welk vliegveld heb ik dan nodig om in Londen te landen?

Ik zat net via RyanAir te kijken, maar daar kun je blijkbaar pas kijken als je betaalt hebt :\ meh.

huh?
ryanair is een goede ja. en die vliegen vanuit eindhoven enkel op stansed (zoiets, weet ik veel hoe het heet) en vandaar kan je dan makkelijk de trein nemen naar londen.

en dan kan je een hostel nemen via booking.com, daar kan je makkelijk op prijs sorteren en reviews lezen. ik vind dat tenminste echt de handigste site!

Ontzettend bedankt voor de hulp :-)!

Weet iemand eventueel nog trekpleisters wat ik absoluut niet mag missen? (London Eye en dergelijke)

als je op de london eye wil zou ik wel op voorhand boeken en betalen via internet. volgens mij is het dan ook goedkoper en je spaart wachttijd uit!
ik weet natuurlijk niet wat jij leuk vindt maar misschien kan je op tripadvisor.com kijken? daar staan veel dingen op om te doen en je kan in categorieën kijken zoals voor budget-dingen enzo!

Het wordt iig onder andere een shopvakantie… Maar ik wil ook leuke dingen zien daar! Bedankt voor je tip!

Ik kan niet 12 uur stilzitten op een plekje van 1 bij 1 meter op een stoel :’]. Bovendien, wagenziekte, waarbij Cinnarizine, Primatour, Suprimal (Meclozine) en Cyclizine totaal niet werken.