Met 3 aan de telefoon?

Hii X,

Op tv zie je soms dat er 3 mensen met elkaar aan het praten zijn met de telefoon. Tegelijk!
Weet er iemand hoe dat moet? Of bestaat dat enkel op tv?

dat kan met sommige telefoons!
weet alleen niet hoe.
nutteloos

dat vraag ik me ook al heel lang af! xD

jaa dat lijkt me ook leuk haha!
maarr ik zou niet weten hoe het moet
ik kan het wel binnenshuis…

gewoon doorverbinden misschien?

Ik kan het nergens vinden.

Ja dat vraag ik me ook af!

misschien (ik verzin maar wat O.O) als je met iemand aan de telefoon bent, de hoorn niet oplegt, en dan ondertussen het nummer draaien van de 3e persoon?
hahaha, als ik dat op tv zie vraag ik me dat ook altijd af :crazy_face:

hihi, ik vraag me dat ook al af!

Ja dat kan! Een kennis van ons had dat een xtje met 4 mensen ofso gedaan!
Alleen weet niet hoe dat moet…

Ik kon het wel met me vorige gsm & ik denk dat ik dat met deze ook kan, maar k heb t nog niet getest

je hebt wel zoiets als wisselgesprekken, maar dan heb je om en om zegmaar, niet tegelijk.

Sorry,ik heb geen idee, upje.

ja dat heb ik ook eens gedaan!
volgens mij heb je een functie waarmee je een ander gesprek kan koppelen… maar ik weet het niet meer precies.

Je kan wel het programma ‘‘Skype’’ downloaden op je pc (de mensen met wie je wilt bellen moeten dat natuurlijk dan ook hebben XD) . Dan heb je wel koptelefoon nodig, maar dan kan je met superveel mensen in 1 gesprek. En het is ook nog is gratis. =D

Mijn vader doet dat ook regelmatig, maar hij werkt in een bank dus voor vergaderingen met Amerika/Engeland/…
Hij moet dat naar een centrale bellen, en een conference call aanvragen met de nummers van de personen die aan het gesprek moeten deelnemen. Die centrale verbindt hem dan door, en dan voilà, een gesprek met meedere mensen.

Oh ja, hij heeft een BlackBerry, dus ik weet niet of het met een gewone telefoon ook zal lukken.

op mijn huistelefoon kan dat :grinning:
alleen doe het nooit
dan moet ik eerst iemand bellen en als ik die gene dan bel klik ik op opties :
nummer toevoegen ofso en dan toets ik het nummer in en als ie opneemt zijn we met zn 3e in gesprek