Met 2 vrienden verder gegaan

Heee ik heb 2 vrienden waarvan 1 mij heeft ontgroend paar maanden geleden en op mijn ontgroening ben ik gelijk voor het eerst gevingerd en gister ging ik afspreken met. Die andere vriend (gewoon als vrienden) maar aan het eind van de avond waren we een beetje dronken en heeft hij mij gezoend en gevingerd die 2 dingen zouden geheimen zijn.

Ik ben bang dat ze het aan elkaar vertellen ze zijn namelijk 2 beste vrienden , wat denken jullie

Waarom laat je je vingeren. Je kan er nu niks aan doen gebeurd is gebeurd

ik snap dat dingen wat anders kunnen lopen als je teveel gedronken hebt…
die gozer die je ontgroent heeft, heb je daar een relatie mee of niet?

zo nee, dan is er geen probleem behalve dat die jongens jou misschien gaan beschouwen als een slet

zo ja, dan heb je echt probleem want dan ben je vreemd gegaan met zn beste vriend, wat ook weer uitkomt op slet.

ik hoop voor je dat ze dit verhaal niet op je school/werk/whatever gaan verspreiden en je niet gezien wordt als een makkelijk doelwit voor seks.

sterkte x

Oohh ik ben ook zo dom geweest, neee ik heb geen relatie met hun, nee ik heb geen relatie, maar hun vroegen allebei aan mij of het geheim kon blijven daar ben ik wel blij mee gelukkig maar ik denk toch dat dit verhaal een X aan vrienden wordt door VErteld gelukkig zitten we niet bij elkaar op school

ah dan heb je nog een beetje mazzel haha!
gelukkig dat je geen relatie hebt en hopelijk heb je ervan geleerd :wink:

Tjah… het is maar vingeren… valt wel mee…

Tuurlijk vertellen ze dat aan elkaar. Als het beste vrienden zijn :")

Volgende keer minder drinken dusss

Inderdaad, het is namelijk duidelijk dat je je eigen grenzen niet meer weet na wat glaasjes alcohol. Al het andere is al gezegd.

Hmm, denk dat ze het wel bespreken als ze beste vrienden zijn. Hoeft natuurlijk niet omdat ze beiden zeiden dat je het tegen niemand mocht zeggen. Je kunt er nu in ieder geval niks meer aandoen, de volgende keer wat minder drinken.

Lijkt me logisch dat ze dat bespreken met elkaar. Volgende keer geen alcohol voor jou aangezien jij je eigen grenzen niet kent

Sarcasme offcourse!