messing with my mind..

Ik zit met een probleem, ik vind de broer van me beste vriendin leuk… Daarover had ik laatst al een forum geplaatst. Ik weet dat hij me leuk vind aan de manier waarop die tegen me doet. vannacht was ik bij me vriendin blijven slapen, en elke x als ik hem zie is het gewoon gezellig, aardig en leuk allemaal. Maar wanneer ik dan weg ben en hem niet meer zie ga ik veel na denken. Hij laat me weten dat hij me leuk vind maar hij zegt niks. Het is al best lang aan de gang en er gebeurt maar niks. ik wil duidelijkheid want ik maak mezelf gek met me gedachtes. Ik weet zeker dat meer mensen er problemen mee hebben gehad dat iemand niet duidelijk genoeg is. Ik wil gewoon ermee doorgaan of stoppen met hem leuk te vinden… Wat moet ik doen? ik wil het van hem weten, hij appt me wel altijd, en doet leuk tegen me, ik word er gek van. Hoe laat ik hem duidelijk worden. Bedankt en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Wordt zelf duidelijk en vertel 't 'm

dit (btw het is topic niet forum)

Ja, maar dat zit een beetje moeilijk… Hij weet dat ik hem leuk vind ook al heb ik het niet met woorden gezegd. Hij is de broer van mijn vriendin dus dat is sowieso anders. @ICExCOLD

ik vind dit een beetje n onduidelijk verhaal eerlijk gezegd.
eerst zeg je dat hij je laat weten dat hij je leuk vindt maar dat hij niks zegt, en later in het verhaal zeg je dat je het van hem wil weten en dat hij je altijd appt en leuk doet…

maar goed, zoals ik het opvat geeft hij je duidelijkheid genoeg, hij laat je weten dat hij je leuk vindt, hij appt je, hij doet leuk tegen je. maar het is logisch dat er niks gebeurt als hij niet weet dat jij hem ook leuk vind, dus dat kan je ook niet van hem verwachten.
ik zou eerst met je vriendin erover praten voordat je het tegen haar broer zegt, chicks before dicks. en in dit geval al helemaal.