Messenger werkt niet.

Hee allemaal, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niet echt iets over mijn probleem vinden.

Sinds vannochtend kan ik niet meer op msn inloggen, hij geeft de foutcode: 8100030d
Mijn zusje kan wel gewoon op deze computer op dezelfde gebruiker en precies dezelfde msn met haar account inloggen…

Nu heb ik op google een beetje gezocht en hier vond ik de oplossing (http://pchelper.nl/msn-me…/8100030d-foutcode-34704/)

"VOORDAT JE BEGINT SLUIT EERST JE LIVE MESSENGER AF!!!
STAP 1

a. ALs je vista hebt doe dan het volgende: ga met je muis naar START ( winlogo) klik rechtermuisknop en ga naar verkenner.

b. Vervolgens zoek je naar de map APPDATA als het goed is staat dat links in je venster. Klik op de map APPDATA

c. Hierna worden er 4 mappen weergeven zouden er ook meer kunnen zijn. Klik op de map LOCAL

d. In deze map zoek je vervolgens naar de map MICROSOFT klik hierop.

e. Nu worden er een aantal mappen weergeven zoek de map MESSENGER en klik hierop.

f. In deze map wordt als het goed is jou emailadres weergeven. Kunnen ook meerdere adressen zijn. Open jou eigen emailmap (voorbeeldmap@hotmail.com)

g. Er worden 2 mappen weergeven leeg de map SOCIALNEWS let op: niet de map maar inhoud!

STAP 2

Zie stappen 1a, 1b, 1c, 1d

a. Nu worden er een aantal mappen weergeven zoek de map WINDOWS LIVE CONTACTS, klik hierop.

b. Verwijder alle mappen die in je WINDOWS LIVE CONTACTS staan.

Als het nu goed is kan je gewoon weer normaal inloggen zonder dat je opnieuw dit probleem krijgt. Ik ben inmiddels 1 week verder en alles gaat nog naar wens. Hopelijk hebben jullie hier wat aan!

Groetjes Mug "

Alleen dit is voor windows vista, en ik heb windows 7… Als ik windowsverkenner open krijg ik geen map die heet appdata. Dus hier gaat het fout.
Ik weet dat girlscene niet de beste plek is om dit te vragen maar stel dat hier iemand is met de oplossing please help me! want een ander emailadres aanmaken is echt geen optie…

Ik heb ook windows vista, dus ik weet het niet zeker. Je kan ook proberen om msn te verwijderen en dan weer downloaden?

Jaa, zo maar eens proberen. Ik kan trouwens ook niet op ebuddy of een ander alternatief voor msn, hierin worden mijn contacten niet geladen.

Helaas werkt ook niet… Ik kan ook niet op andere computers inloggen met mijn emailadres…

Oei, dan ligt het dus aan je e-mail adres. Ik denk dat je dan maar een nieuwe moet aanmaken… Kan je wel inloggen op hotmail (via de site dus)?

Ja dat lukt wel gewoon, echt super raar!

dan kan je daar op msn?

Nee dat lukt niet, bij dat hotmail.com heb je dan daarboven in die balk die messenger waar dan je contactpersonen zouden komen te staan.
Als ik daar met mijn muis overheen ga staat er: Messenger is momenteel niet beschikbaar…

Echt super vervelend.