hoihoi,

okee miss is dit dom en moet ik niet zeiken muwahahha
maar toch ga ik het vragen haha!
heb eergisteren iemand toegevoegd op face
een jongen die ik keer zag met uitgaan wat al wel weer 3weken is geleden ofzo heb hem niet gesproken alleen oogcontact en lachen
en ook kwam hij een paar keer op mn school
voor speciale lessen.

dus eergisteren heb ik hem toegevoegd en zou hem
graag een keer willen spreken dat kan ik dus via face doen.
doen jullie dat ook wel eens en wat zeggen jullie dan? gewoon iets van zit jij niet toevallig op die school?
ben gelijk bang dattie denkt van wtf wie is dat haha denk niet dat die me nog herkent.
duss doen jullie ook wel eens zoiets en wat zeggen jullie dan? en is er wat uitgekomen?
dooeeggg

Wat is face?

ooh hihi facebook!

want voordat ik hem weer tegen kan komen
met uitgaan kan nog even duren
en op me school komt die denkik
ook niet meer;b

-

Waarom zeg je niet gewoon facebook?

jaa sorry zeg altijd face haha

jaa sorry zeg altijd face haha

Nou, je kunt kiezen voor direct te vragen: Hee, zullen we iets afspreken? Maar daar zou ik zelf beetje van afschrikken.
Ik zou gewoon beginnen als een msn gesprek.
Hee, alles goed?
-Ja met jou?
Ja ook. Jij zit toch ook bij mij op school?
Ik zie je wel is rond lopen!

En dan gewoon door praten. En later is zeggen/vragen om af te spreken.

Ja idd of fb

jaa weet het niet slim haha!

dat kan ik idd wel gewoon doen maar ben altijd
bang datze gelijk zo denken van wtf wie ben jij
en als je hem dan tegen kom ofzoo;b

Gewoon hoi zeggen op facebook chat?

Lekker belangrijkkkkkk. Al had ze helemaal niet gezegd waar ze hem had toegevoegd had je ook nog gewoon antwoord kunnen geven op de eigenlijke vraag.

En verder, wat viesesok zegt. Spreek hem gewoon aan, hij vindt je echt niet raar als je gewoon hoi zegt en een gesprek begint.

Vraag anders van, ‘ik heb jou toch gezien met uitgaan?’ zoiets, dan zegt hij wel van ‘ja, klopt’ en dan ga jij er weer op in en kan je zeggen dat het gezellig was ofz.
Succes!

Ik denk dat hij het meer op prijs stelt als je gewoon direct bent dan heel wazig een gesprek begint.
Ik heb het ooit gedaan met hyves, gewoon z’n msn gevraagd, wat gepraat en afgesproken.