Merknaam hulp gevraagd

hee meiden.
ik en me zus willen iets gaan doen met tshirts (en dan een heel lang verhaal haha) maar we komen niet uit over de naam. We willen wel dat het iets persoonlijks is maar we vinden dat we een stomme achternaam hebben. Namelijk: Baegen.(spreek uit baaguhn) Toen bedacht ik van anders maken we er Baeghe van en dan een heel mooi strikje erboven en een streep er onder haha. Maar me zus vond de uitspraak zo stom. Is er iets wat we met Baeghe kunnen verzinnen waardoor het niet klinkt als Baaguhn. ik ben daar dan weer niet zo creatief in. Of hebben jullie andere ideen?

bedankt alvast voor de hulp ik weet dat het een rare vraag is haha!

groetjes!

upupup

Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik Beaghe moest uitspreken. Kun je niet iets met jullie voornamen doen? Combineren ofzo?

Ja inderdaad, met jullie voornamen.
Weet niet hoe je zusje heet. Fay en …

Idd, Beaghe uitspreken is nogal,… lastig :'D

Geen inspiratie.

haha thanks. ja ik heet fay en me zus heet angel. fay spreekje uit als fee… dus ja … haha

en het is baegen btw haha AE niet EA hihi

Ik zou de e en de a switchen van plaats, zodat het Beaghe of zo wordt. Dan kan je 't op zijn Engels uitspreken en dan klinkt het meteen ‘cooler’ en universeler.

hmm… ik vind dat baeghe zelf nog helemaal niet zo gek hoor.
het is iig niet iets wat je heel vaak hoort.
verder heb ik eigenlijk geen idee.
up voor jou!

hmmm! oke bedankt! nog meer ideeen?

up :frowning_face:?

Pff… Dat is best lastig :stuck_out_tongue:
Je zou iets met jullie voornamen kunnen combineren. Fan ofzo? Met als logo FAN met een halo erboven?

Geen idee… Ik ben hier niet zo goed in :cold_sweat:
Succes ermee!

Fay and angel… fangel
xD
ik weet het echt niet. Baegen is nog best goed voor een merknaam… niet zo standaard in iedergeval.

hmm oke goede ideetjes jongens! thanks. nog meer?

Fayngel?
Fay&Angel

fays angels

angels and fays

zoiets

up up!

Baegles? En dan als Bägels ofzo?
Haha, nee, sorry x’)