Merkkleding voor weinig, bieden!

Hoi!

Ik heb een aantal dingetjes die ik wil verkopen , alles is zo goed als nieuw of zelfs helemaal nieuw. Ik doe de kleding weg omdat het me niet meer of nooit gepast heeft. Ik verkoop de kleding tegen elk aannnemelijk bod en verstuur de kleding via de post (kosten zijn voor de koper)

1. Broek van Royal Chicks (merk bij The Sting)

De broek is maat 28 (staat ongeveer gelijk aan maat 36) , de broek is een laag model en heeft een skinny fit. De winkelwaarde is 80,00 euro.

2. Korte jeans van ONLY

De maat van deze jeansshort is 28, valt als maat 36 ongeveer. De broek heeft een normale pasvorm (komt tot net onder de navel). De winkelwaarde was 35,00.

1. Shirt van GEISHA

Het shirt is een maat 176, staat ongeveer gelijk aan maat S. Dit shirt is helemaal nieuw, de kaartjes hangen er nog aan.

4. Vestje van ONLY

Het vestje is maat S en heeft een mooie paars/aubergine achtige kleur. Het vest kan open worden gedragen of kan dicht worden gedaan met een houten knoop bovenin. Winkelwaarde : 29,95

5. Vestje met pailletten van ONLY

Maat S. Het vestje is zwart met een paar pailletten erin verwerkt, het vestje heeft korte mouwen en is kort van lengte. Het vestje kan zowel open als dicht worden gedragen. Winkelwaarde : 19,95

6. Spijkergilet van Esprit

Denimgilet van Esprit in maat M. Kan zowel open als dicht, sluit met 3 knoopjes. De winkelwaarde was 54,95

7. Shirt van Bjorn Borg

Sportief lichtblauw shirt met korte mouwen in maat M. Winkelwaarde was 40,00

8. Vest met capuchon van GANT

Donkerblauw vest met oranje/rode ruitjes en capuchon. Maat L. Winkelwaarde was 89,95

Dit mag niet

Reclame

Oh dat wist ik niet, hoe verwijder ik dit?

Bij veranderen, je moet je eigen foto’s plaatsen hier in het topic (lees de regels).

Bedankt, ik werk eraan

Up

up

Topictitels mogen niet in hoofdletters, let hier voortaan op a.u.b.

Okee sorry, bedankt

up :upside_down_face:

up

up

:upside_down_face:

succes met je verkoop!

Dankje!

up

Echt niemand?