Merkkleding verkoop! Supertrash, Hollister, Maison Scotch, Adidas

Hoi!

Ik ben de kleren aan het verkopen die ik niet meer draag of zelfs nooit gedragen heb. Ik had alles al op marktplaats staan (http://www.marktplaats.nl/verkopers/15786934.html) maar ik dacht dat ik hier toch wat beter m’n doelgroep zou kunnen bereiken. Reageren kan hieronder, bericht sturen/bieden via Marktplaats kan ook. Daar kun je ook meer foto’s vinden.

Kleren gratis zijn op te halen in Zevenaar maar ik kan ze ook opsturen.

Ik doe liever niet aan ruilen. Tenzij je één van deze spulletjes hebt:

1. Een grote zwarte kabeltrui, zonder capuchon
  2. Leuke boho/festival tasjes

Hieronder reageren is altijd fijn, want dan blijft het bericht actueel. Een note erbij sturen is nog handiger, dan krijg ik er meteen een melding van als e-mail. :slightly_smiling_face:

Brooklyn Crop top Bershka, maat M. Valt meer als een S. €7,50 incl!

Hollister Co doorschijnende top maat S, beach style rp €10,- incl

Maison Scotch blouse grijs met zwarte streepjes (voor betere foto’s zie mp)

Zwarte trui met gave studs erop die het gezicht van een tijger maken. Mouwen zijn driekwart. Warme, dikke stof voor de winter. Trui is een iets langer model, valt zeker een stukje over de broek heen aan de voorkant. €5,- excl.

SuperTrash jasje, gekocht voor €170,- en nooit gedragen! Prijskaartje zit er nog aan.

Oldskool adidas vestje! Bieden. Lila met rode strepen.

[b]

Omdat dit pas m’n eerste topic is op Girlscene sta ik nog niet bij betrouwbaar, wel kan ik zeggen dat ik al lang via Marktplaats verkoop en dit ook altijd goed is gegaan. Als je twijfelt kun je altijd persoonlijk contact met me opnemen!

Reacties of upjes zijn altijd welkom! x
Graag bij bieden/deal sluiten de beschrijvingen van de gekozen items kopiëren. Ik kan de kleding wel gaan nummeren maar dat gaat verwarrend worden als er dingen vernieuwd worden en er weer dingen bij komen. Ik ga mijn aanbod de komende tijd dagelijks aanvullen, houd het dus goed in de gaten en ook up! x

Up

Thanks voor de up!

spijkerbroek ruilen?

nee dankje, geen ruilen alleen verkoop! x

Upje

welke maten zijn de schoenen?

Allemaal maat 38.

Jawel hoor ik geef mezelf een upje

Up up up, ik wil alles zo snel mogelijk kwijt hihi

Is dat spijker jasje ook te dragen als je normaal maat s hebt ?
Vind hem namelijk erg leuk !

Ja ik heb normaal ook maat XS/S! Dus kan prima. Ik vind zelf de mouwen dan wel wat lang maar daarom rol ik ze op zoals op de foto; dan zie je ook meteen je armbandjes etc goed! Geeft een leuk effect.

up

upppp

up

up

up

up

UPDATE

jaaa de tops staan er nu ook bij! upjes zijn welkom