MERKEN MENING, WAAR ZOU JIJ EEN TAS VAN KOPEN!

Ik wil van een van deze merken een tas kopen, hebben jullie misschien een aanrader ? :couple_with_heart_woman_man:

• Converse
  • Paul Frank
  • Cowboysbag
  • Palladium
  • Bulaggi
  1. titel mag niet in hoofdletters
  2. een merk kan lelijke en mooie tassen hebben, dus moeilijk te zeggen
  3. nutteloos topic

ik schrok van die hoofdletters O_o

GEEN IDEE, WIJ WETEN JOUW SMAAK TOCH NIET.

Het enigste wat ik je kan aanraden is niet van zulke rare topics openen.
Geen idee welk model en welke kleur jij wilt, waar je het voor wilt gebruiken enz.
En die emoticon…?!

Converse

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

IK WEET HET NIET, DE HELFT VAN DIE MERKEN KEN IK NIET ZO GOED. EN SOMMIGE TROUWENS HELEMAAL NIET :'D

Ik koop er altijd één van het merk merkloos!
Dat zijn meestal degene die liggen in een winkel die ik leuk vind en ook nog in mijn budget past!
kusjes.

Ik koop een tas omdat ik hem mooi vind, niet omdat hij van een bepaald merk is.

ALS JE MET KLEINE LETTERS TYPT BEGRIJPEN WE HET OOK!

en ik koop een tas omdat ik hem mooi vind, niet omdat er toevallig een merkje opstaat.

Albert Heijn.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha oke oke oke lullig weer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar eventjes @TS, ik denk dat je het beste eventjes kunt zeggen waar je naar op zoek bent, als in, welke kleur/maat/model en waar je 'm voor wil gebruiken enzo?
Oke tenzij je echt inderdaad iets alleen koopt omdat het van een bepaald merk is, maar dat zou wel een beetje gek zijn :tipping_hand_man:
&Verder idd zoals hierboven gezegd wordt, je titel mag niet in hoofdletters :sunglasses:

:heart:

IK ZOU EVEN IN HET TOPIC: FORUMREGELS KIJKEN, DAAR KUN JE EEN BETERE TIP KRIJGEN DAN HIER!

ALS WE NU MET Z’N ALLEN MET CAPSLOCK AAN TYPEN DAN LIJKEN WE HEEL ENTHOUSIAST!

Neen.

Ik zou voor Fred Perry gaan :smiling_face_with_three_hearts:

In hemelsnaam, koop gewoon een tas die je mooi vindt, desnoods bij de Wibra. Wtf doet dat merk er nu toe!

-dubbel-