Merk?

heeei allemaal

Ik wilde deze zomer heel graag Vans, mijn hele school heeft ze, echte. Ik vond het hele leuke schoenen maar mijn moeder vond ze te duur voor simpele, stoffen schoenen. Komt door het merk ofcoursee. Maar ik kreeg dus neppe. Iedereen heeft verder eigenlijk echte. Later vond ik het niet meer zo erg. Je betaalt wel 2 x zoveel voor een labeltje met “Vans” erop. Dus ik vroeg me af, wat vinden jullie ervan?

xxx

Wat vind ik waarvan?

Ik heb wel echte en m’n eerste paar ging enorm snel kapot maar m’n 2e paar is nog zo goed als nieuw dusja ik heb liever echte.

Boeie als jij het leuk vind! Ik kijk niet echt naar of het een echt merk is of wel. Ik kijk meer hoe de gehele outfit er uit ziet. Dus neppe Vans kunnen ook mooi zijn, natuurlijk! (:

Ik ben het met je moeder eens dat een 13 jarige geen Vans krijgt maar ‘neppe’. En goed dat je dat respecteert en er niet over zeurt, wanneer je zelf geld verdient kun je altijd nog ‘echte’ kopen :slightly_smiling_face:.

@BigMacMenu En je eerste waren neppe? x

Echte of neppe: maakt niet zoveel uit als het maar mooi is :’)
Maar ik vind merkkledij wel betere kwaliteit, meestal toch.

@Petite_Princess Mijn neppe zijn juist langer mooi gebleven dan de echte van vriendinnen van mij! Dat vond ik zelf heel apart :stuck_out_tongue: Maar soms is merkkleding inderdaad een betere kwaliteit. x

Tja, ik vind nep drie keer niks. Het is wel waar dat je voor een ‘labeltje’ betaald, maar dit labeltje heeft ook hard moeten werken voor de consumtenexplosie die ze nu hebben behaald. Ik vind het gewoon wel zo eerlijk toe naar de originele fabrikant om echte te kopen. En daarnaast verkies ik iets duurdere kwaliteit boven goedkope kwantiteit. Zo duur zijn Vans nou ook weer niet, vind ik persoonlijk.
Maarja, ik heb verder niks tegen als je neppe vans hebt hoor. Niemand die zich er druk om maakt. Maar jij blijkbaar wel als je overal loopt te verkondigen datje neppe hebt omdat je je ouders niet wilt laten betalen voor een labeltje…

@xAwakemysoul ik vroeg naar jullie mening. Ik loop het niet overal te verkondigen? maar bedankt voor je reactie. x

Over het algemeen koop ik schoenen, sieraden en tassen van een merk en mn kleding koop ik gewoon bij Zara, Mango en Vila enzo

Ik heb het liefst echte Vans, ik skate er ook mee en neppe zijn dan kwalitatief gezien niet zo goed als echte. Neppe gaan dan veel te snel kapot.

dat mag ook best iets aardiger.

Ik zelf koop geen vans maar all stars, en ik koop toch wel de echte, ik ben voor het merk gevallen :’) Maar neppen vind ik ook prima :slightly_smiling_face:

Jaa, all stars vind ik ook heel erg leuk! Xx

Ik ben echt diep teleurgesteld in Vans. De paren die ik heb zijn heel snel kapot gegaan terwijl geen rare dingen ermee doe. Ik longboard wel maar dat beperkt zich tot cruisen en van het model dat ik heb, sk8 mid grosso pro edition, is gewoon de hak helemaal stuk! Van mn lo pro authentics verwacht ik wel zoiets(daarbij kreeg ik gaten in de hakken na een half jaar) maar van deze?
Ik wil wel graag een paar sk8 hi, maar ik ben bang dat het weer zo’n aanfluiting wordt.
Dit was vroeger echt niet zo(mn eerste paar had ik 10 jaar geleden).

Mijn schoenen zijn 90% merk (Nike, Karl Kani, Vans, Puma, Adidas) maar heb vroeger zelf ook geskate en heb sindsdien daar een voorkeur voor . Omdat ik meer op sneakers loop heb ik liever sneakers die jaren meegaan en ik doe ze ook pas weg als ze helemaal versleten zijn. Ik heb ook Vans die ik nog steeds draag en al serieus ruim 5/6 jaar heb. Dus je betaald niet alleen voor het “labeltje” maar ook voor de goede kwaliteit. Maar het kan geen kwaad om nepperts te hebben als het merendeels gaat omdat “de rest” ze ook heeft.

Mijn hakken zijn niet zozeer merk, van Haren, blink, Nelly, H&M, de markt etc en dat maakt mij ook niet zozeer uit aangezien ik mijn geld liever besteed aan een paar goede “stappers.”

Nee ook echte maar die waren volgens mij ook van een ander soort stof gemaakt dan m’n 2e paar

ik hou niet van nep maar ik koop ook weleens nep omdat ik genoeg schoenen heb

maar ik vind niet raar als mensen nep hebben zolang ze er maar niet zelf vans opschrijven

ik heb zelf gewoon echte vans, heb nog nooit echt neppe gezien eigenlijk? ja nouja tuurlijk wel stoffen schoenen, maar niet echt het model van vans ofzo. Maargoed, ik heb zelf 3 paar en vind dat ze behoorlijk snel stuk gaan. Het rubber van de zool ligt er binnen een paar weken al naast (van de schoen), het gaat helemaal loslaten en de hiel van de schoen binnenin word ook heel snel een kale plek. Toch lopen ze wel heel fijn haha!

Ik ging voor neppe. Kan ik er drie verschillende kopen. Elke dag een ander kleurtje. denk niet dat mensen gaan zitten staren of er nu wel een labeltje op zit.