Merk make-up?

Ik heb een vraagje.
Ga jij voor dure make-up van L’oreal?
Of ga je voor goedkope make-up van de Hema?

Liefs

Ik heb alleen dure foundation.
Verder bijna alles van Essence…
Oja, ik heb nog wat nagellakjes en eyeliners van Gosh. :grinning:

Meestal goedkoop, maar ik gebruik het ook niet echt heel vaak.

Ik ga meestal voor die merken zoals L’oreal, maar bij echt dure make-up denk ik eerder aan zulke merken als chanel en lancome. Ik ga meestal wel voor goedkope nagellakjes.

Het verschilt bij mij echt heel erg, al koop ik geen hema, kan ik niet tegen.

ik ga niet voor dure make-up van L’oreal
ik gebruik dure make-up van Mac. allleen foundation dan.
en mn ooogschaduw en eyeliner enzo is gewoon van kruidvat enz.

Ik zoek gewoon uit wat ik mooi vind, mascara en foundation heb ik meestal wel duurder, of meestal koop ik die als ze in de aanbieding zijn ofzo, ik ga echt niet al mijn geld uitgeven aan make-up (:

Verschilt heel erg, maar het meeste is wel goedkoop.

L’oreal is toch niet echt dure make-up?
Ik zorg er altijd voor dat ik goede mascara en foundation heb, meestal van pupa, clinique of mac. Oogschaduw enz haal ik gewoon van essence

Ik haal het meeste van Catrice, Maybelline en Rimmel.

Eyeliner van esssence, die is heel goed!
En mascara van L’oreal.
Weet er misschien iemand een goede foundation die niet vlekt en goed blijft zitten? :grinning:

ik heb vooral mabeline

@ Panterlover,

Volgens mij zijn de foundations van catrice wel goed, lees de review van catrice naturel touch foundation en die van Catrice liquid mousse foundation.

Ik ben echt een Catrice persoon, Catrice heeft zulke goede spulletjes! De nagellakjes zijn super, de AllRound mascara is geweldig, de lipsticks zijn super, en zo kan ik nog wel even door gaan.

ik heb van alles, maar ik gebruik vaak , als ik geld tekort heb en dat is vaak jaxD , een mascara van catrice en ook die liquid mousse foundation omdat die gewoon supergoed zijn :slightly_smiling_face:

Ik heb vanalles. Maar het meest voorkomende merk is bij mij Maybelline en GOSH.

Goedkoop.

Ik heb vanalles, net als StepHhaniE, maar ik heb het meeste van Max Factor, Maybelline en Sephora

L´oreal is maar een suggestie:blush:
Het gaat er meer om van… grote dure merken of gewoon een huismerk van de Hema… of Kruidvat… dat soort winkels:blush:

Bedankt voor jullie reacties!
:kissing:

van manhattan is de mousse superfijn, handig te gebruiken, ziet er mooi uit en blijft goed zitten :slightly_smiling_face: