merk hockeystick beste

ik ben opzoek naar een nieuwe hockeystick, maar ik weet nog niet welke. Ik zit een beetje te twijfelen tussen een model of een tk. Welke vinden jullie het beste?

Toen ik nog hockeyde, had ik een hele goede tk!
Was ik heel rerg blij mee!

Tegenwoordig is er niet echt meer een slecht merk denk ik. TK heeft sowieso goede sticks, Princess of Adidas is ook goed, maar wel wat prijziger. Ik heb zelf een Stag waar ik al 2 jaar mee doe, ook een fijne (:

Ik zou gewoon naar de winkel gaan en er een aantal uittesten en beslissen welke je het fijnst vindt!

Het is per lengte en gewicht anders welke je nodig hebt maar inderdaad TK, Princess of Stag.

Ik zou adidas of Reece sowieso niet kopen. Puur omdat die merken pas net hockeysticks maken en dus nog niet zo’n ervaring hebben zullen het iets mindere sticks zijn. Maar tussen dita, stag, brabo, tk en princess zit amper verschil. Gewoon doen welke jij fijn vindt spelen!

Is een gays ofzo ook goed?
Ik ga op hockey,
maar ik weet niet wat voor n beginner t beste is.
Iemand ervaring?

ik zou voor tk gaan. En in de winkel ook even zeggen welke positie je speelt, dan zeggen ze wel welke je het beste kunt nemen

volgens mij maakt het niet hel veel uit, mijn eerste hockeystick was een grays van hout die ging wel snel kapot en het was ook niet handig met al die splinters daarna heb ik alleen nog maar kunst stof sticks voor buiten gehad. Mijn binnen stick is wel van hout. als je achter speelt is het handig als je een zwaardere stick hebt als je voor staat kan je beter een lichtere stick hebben

ik vind dita echt geen fijn merk, ik weet niet waarom. ik had daar een houten hockeystick van (jaja die werden toen nog verkocht) en die had ik binnen no-time kapot geflatst, ook had ik daar schoenen van met van die uitstekende noppen aan de zijkant. ik had ze ongeveer 1,5 - 2 jaar en toen waren ze al weggesleten, maar dat kan ook aan mijn loophouding liggen