Merel's Bureau-achtergronden

Hooi,

Ik vind bureau-achtergronden maken heel leuk! Ik heb er gisteren 1 gemaakt, en ben nu bezig met de 2de. Ze zijn nog niet zo heel professioneel, maar ze zijn wel leuk! Je mag ze, als je ze leuk vind, zelf ook gebruiken. Het is de goede maat. Commentaar en tips zijn altijd welkom!

Hope you like it!

schattig maar ik zou wat meer plaatjes doen, soort van collage ofzo van wat je allemaal leuk vind! leuk bedacht :slightly_smiling_face:.

Okee, dankjewel voor de tips.

Je kan niet weten of het de goede maat is want sommige beeldschermen zijn groter en dan rekt-ie uit of wordt-ie pixelig :slightly_smiling_face:

Met wat voor programma('s) werk je nu? Als je bijvoorbeeld leert met Photoshop te werken kan je heel professioneel uitziende dingen maken namelijk! :slightly_smiling_face:

De plaatjes zijn heel leuk! Maar ik vind de achtergrond er eerlijk gezegd niet zo mooi bij. Misschien kan je het helemaal opvullen met zulke plaatjes? Verder heel leuk bedacht :wink:

Ja ik werk met photofiltre. Hoe kan ik photoshop downloaden?

voor de acer aspire 6930 een goeie maad. Dat is eigenlijk een standaard maat. Ik wil ze trouwens ook wel; voor jullie op maat maken, en dan met wat jullie willen!

maad? XD

maat bedoel ik haha

ik vind hem niet mooi. vind de achtergrond veeel te druk. en het ziet er een beetje met paint gemaakt uit

Nee ik vind het niet mooi. Dit kan ik ook in 5 minuten met powerpoint maken.

Neej sorry ik vind het ook niet zo mooi