menu van dr valk.

hee meiden, ik had even een vraagje. Ik ga vrijdag met mn hele familie bij van der valk eten 's avonds. Alleen ik heb zo’n vermoeden dat ze daar bijna alleen maar vleesgerechten heb en ik lus zo goed als bijna geen vlees. Dus ik vroeg me af of iemand daar misschien een keer uiteten is geweest en weet of ze ook andere dingen hebben? Ik kan op internet ook geen menukaart ofzo vinden dus vandaar dat ik het even vraag. Alvast bedankt!

Ze hebben vast wel andere dingen, t is zo’n grote keten, moeten ze wel veel keus hebben lijkt me. Ik ben er nooit geweest dus ik kan het je niet vertellen, maar mijn vader zei dat er wel veel keus was…

Ik denk dat het menu overal anders is…
Geen idee dus.

Ja ik denk dat het menu ook wel een beetje verschilt per locatie, alleen ik denk wel dat er een soort van standaardlijst is met dingen die ze overal wel hebben. En ja ik denk ook wel dat ze veel keus hebben, maar ik ben meer iemand die van lasagna & pizza’s enzo houd, beetje dat soort eten, en ik betwijfel enorm of ze dat hebben.

Ik denk dat ze vast wel iets van vis zullen hebben en tegenwoordig heeft elk restaurant wel vegetarische menu’s dus dan kun je dat misschien nemen?

hihi nogal offtopic maar mijn moeder heeft daar gewerkt in de keuken en daar werden de kersjes van de toetjes eerst in hun mond gedaan zodat ze glimen:sick:

ieel hou op , geen toetje dus :stuck_out_tongue:, hahaha. Nouja ik lust toch geen kersen trouwens!

Ja vis hou ik ook niet heel erg van, ja ik weet het ik ben heel moeilijk met eten haha.

Lijkt me sterk :roll_eyes:

Dan kan je ze trouwens toch net zo goed onder de kraan houden? Of zeg ik nu iets doms :stuck_out_tongue:

er zijn daar toch ook wel vegetarische gerechten?

ik weet t niet heb nog nooit een kers met spuug en een kers met water met elkaar vergeleken haha :stuck_out_tongue:

nastey.

koude patat & pannekoek, jammie.
not. Maar niemand van ons kreeg ze eten goed warm, en sommige kregen wat anders dan wat ze besteld hadden. kut van dr valk.
Ook al is niet elke zo (;

geen idee! upje voor jou dus

hahah gatver ! hoop niet dat het écht zo is.

Ah dat is wel minder @ hierboven. Maar ik ga bij die nieuwste locatie eten in Duiven aan de snelweg dus ik neem aan dat het daar wel netjes & goed geregeld is enzo omdat ze net open zijn.

sorry maar heb vorige week in assen gegeten en het zag er echt super mooi uit en best luxe menu
van dat kersje hebben ze niet meer maar ze zeiden zelf dat ze steeds luxer qua keuken en zo wilden worden! ze hadden vegetarische en vis gerechten :wink:
veel plezier!

Op de site staat het vast!

Weet je misschien ook of ze pizza of lasagna hebben of iets in die trant? alvast bedankt!