mentorgesprek

Heyy,
Ik zit in de 1e en nu heb ik dit jaar ook voor het eerst mentorgesprek met mijn ouders. Mijn vader is slechtziend geworden en gebruikt nu dus ook een blindenstok. Door de gangen en op het schoolplein lopen ook andere kinderen met hun ouders. Soms schaam ik me er een beetje voor. Zouden jullie het raar vinden als je een blinde vader zou zien?
Xxx

Natuurlijk is dat niet raar. Ik vind het eerder raar dat jij je ervoor schaamt.

Nee dat is niet raar! Dat is juist dapper als je het durft en het is vader dus je hoeft je niet te schamen ookal schaam ik m ook soms voor me ouders :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

Nouja, dat is ook een beetje de leeftijd he, dat je je schaamt voor je ouders :slightly_smiling_face:
Anyway, niks om je voor te schamen. De mensen die dom gaan lachen of opmerkingen erover maken moeten zich schamen.

Hahaha mijn ouders mankeert niks en toch schaam ik me voor ze
Maar serieus je hoeft en niet te schamen! Het is je vader en wees trots op je zelf, je bent zo dapper want ik kan me voorstellen dat het niet altijd makkelijk is. Zoals hierboven al staat, mensen die gaan lachen moet zich pas schamen.

Met een beetje geluk schaamt iedereen zich een beetje voor zijn/haar ouders en zijn daar meer mee bezig dan met jouw ouders. Geen zorgen, dit is niet is waarvoor jij je zou moeten schamen. =)