mentor op msn.

haaai!
mijn mentor heeft mij laatst toegevoegd op msn, maar ik heb geen idee hoe hij daaraan is gekomen!
mijn zus zegt dat hij zo’n programmaatje heeft, waar ie kan zien wat je tegen andere zegt, maar bestaan zulke programmaatjes wel?
want ik heb echt geen zin dat mijn mentor mijn hele privé leven uit zn hoofd kent :pensive:

xxx.

haha nee hoor. dan moet hij jou eerst iets toesturen. moet jij het instaleren en dan pas zou zoiets kunnen.

ik zou hem niet eens accepteren, je mentor op msn O.o HAHA

okee, mooi :'D
want ik was al bang, dat hij opeens alles zou weten ofzo, en dat ie er op school naar ging vragen! XD

jha. nou, 't is wel handig. want ik ben nog een bruggertje, dus dan zou ik wel meteen met mn vragen bij hem terecht kunnen.

ooh, ja dan is het nog niet zo heeel erg :stuck_out_tongue:

ik zou hem accepteren, en blokken. en als je hem nodig hebt dat je dan gewoon met hem kunt praten

inderdaad, accepteren en blokkeren!

Je mentor op MSN? Wat is dat voor gast. :crazy_face:
Blokkeren, verwijderen en vragen waarom hij je in godsnaam heeft toegevoegd.

Je moet je email adress toch altijd geven en andere informatie?

Maar goed ik vind het erg raar dat je mentor je toevoegt :open_mouth:

Adressen zijn toch makkelijk te achterhalen?
Priveleven minder… want daar kies je zelf voor of je het online zet (in topics bijv.) en laat staan dat ze het dan ook nog vinden

Als jij op school op msn/hotmail hebt gezeten, kan hij dat inderdaad allemaal meelezen. zulke programma’s bestaan inderdaad.

Ja dat klopt.

ik heb echt helemaal níét op de computer gezeten op school.
ik heb mn email ook niet gegeven ofzo.
dus het is gewoon heel raar! want op hyves kunnen ook alleen mijn vrienden mn msn zien, en nadat hij me op msn had toegevoegd voegde hij me pas toe op hyves! ik snap er niks van.

heb je dr wel eens over nagedacht, dat misschien gewoon een klasgenoot ofzo een msnadres heeft gemaakt met zijn naam, om te doen of ie je mentor is?
ik weet niet hoor maar t zou kunnen toch

HAHA. Nou, gezellig hoor! :’)

wat is dat voor een mentor?
volgens mij mag dat niet eens

HAHAHAHAHAHAHAHA misschien is het nep?

zo’n programma bestaat wel, hebben veel ouders geinstaleert op de pc van hun kinderen.
Alleen dat moet ie dan op jouw pc instaleren (en als dat dan gebeurd is zie jij er niks meer van). Maar het kan dus niet dat je mentor dat doet.
en zelfs als het zou kunnen, zou je mentor dat nog niet doen neem ik aan.

zal wel een grap zijn ofzo.

het kan wel…