Ik had een vraagje, zijn er mensen hier die menthol sigaretten roken?
Dus bijvoorbeeld Marlboro Menthol, Kent Menthol etc.
Zo ja, welke rook je dan of welke vind je het lekkerst?
Ik had een vraagje, zijn er mensen hier die menthol sigaretten roken?
Dus bijvoorbeeld Marlboro Menthol, Kent Menthol etc.
Zo ja, welke rook je dan of welke vind je het lekkerst?
Menthol sigaretten zijn goor.
Alleen die Kent Click zijn wel chill.
als je zoiets gaat roken, kan je beter stoppen en kauwgom nemen inplaats van een sigaret:P toen ik nog rookten heb ik dit wel eens gerookt, en toen ben ik serieus die sigaretten gaan vervangen met kauwgom, bij de kauwgom rookten ik dan soms nog eens, toen alleen nog maar op kutmomenten en nu ben ik al 2/3 jaar gestopt, dus probeer het! roken is echt slecht voor je, en het kost zo ongelofelijk veel geld…
ik rook alleen menthol sigaretten als ik last van mijn keel heb omdat dat dan makkelijker rookt, en af en toe een keer die kent click sigaretten tussen door.
ik vind ze niet bepaald goor ofzo.
ik weet dat mijn vriendinnen roken ook menthol, haha.
Hun roken Kent volgens mij
@treacherous
Ik rook nu gewoon Marlboro, en ik wil juist gaan stoppen en daarom eens proberen over te gaan op menthol sigaretten.
Kent Click, standaard <3
ja moet je echt doen… dat kan je heel snel vervangen met kauwgom naar een tijdje… of nja dan moet je je verstand omdraaien en denken alsof je rookt als je op kauwgom kauwt… ik vond het niet lekker roken maar daardoor ben ik wel gestopt… proberen is het iig waard… je moet echt stoppen! hoelang rook je al? ik heb echt een tidjje gerookt was echt zwaar verslaaf pakje per dag… dus ik denk dat jij het ook kan!
@treacherous
Ja vandaar deze vraag, wil graag even kijken welke menthol sigaretten lekker zijn! Ik denk dat ik gewoon eerst Marlboro menthol ga proberen, en dan misschien steeds meer minderen en idd overgaan naar kauwgom ofzo! Ik rook nu anderhalfjaar.
ik heb ook zoiets gerookt… je moet dan echt snel stoppen anders lukt het niet meer… ik heb ook menthol gerookt… is niet bepaald lekker, daardoor ging ik anders denken over roken! maar ik bespaar echt SUPER veel geld… echt dat zie je echt terug op je maandloontje… en het gaat echt zo vanzelf als je minder gaat roken, en dan neem je inplaats van af en toe een siga, neem je een kauwgompje:$ succes! haha
Welke menthol sigaretten zijn 't lekkerst?
Pall mall
Nee die van pall mall zijn vies, ik zou die Kent Click nemen. En daarna overgaan op gewone menthol.
die kent click zijn fucking nasty! ik schiet zelf sigaretten btw en vind mn eigengeschoten menthol sigaretten het lekkerst
Ik ga overmorgen de marlboro menthol halen om te proberen.
Ik rook niet. Wilt om de een of andere reden die menthol sigaretten eens proberen XD
Oke en dit is ook een oud topic. Slotje.