menstruatie

haaai,
ik heb al een half jaar men regels en ze zijn nogal lang en hevig. Het duurt meestal 8 a 9 dagen en ik moet vaak verwisselen.
S’nachts lek ik meestal door, heeft iemand tips?:face_with_raised_eyebrow:

Tampon + Maandverband + aan de pil?

tampon + maandverband, pil is nog beetje vroeg …

Naar de dokter gaan?
Voor de pil (a)!

Hoezo vroeg?

jha kben mr 13 eh, mn ma ga me grg zien kome op 13 al aan de pil+ naart schijnt is da ni gezond om da te vroeg te doen

Heb je wel goed nachtmaandverband?

lol ik snap geen hol van die 1e zin? xD wat typ je irritant >_>

ja maar als het echt heel erg is dan lijkt het me juist handig om aan de pil te gaan… misschien ff langsgaan bij de huisarts? die kan je vast wel helpen?

had precies hetzelfde probleem, toen heb ik een gesprek gehad met m’n moeder over de pil, dat ik het alleen maar deed voor de menstruatie & niet omdat ik al seks had (was ook 13)

ze vond het oke en is meegegaan naar de huisarts, nu heb ik bijna een jaar de pil en heb ik bijna geen last meer van buikpijn, de menstruatie is regelmatig en maar 4 dagen ongeveer

dus ik raad toch aan: de pil!

verder moet je zeker tampon + maandverband gebruiken, als je doorlekt, lekt het in het maandverband

jha sgoed zal er nog ismet men moeder over praten, dankje voor de raad.
Maar gaat het dan oook minder lang duren of juist minder hevig?

Ik was ook zo oud toen ik aan de pil ging?

ah ok

Ik zou ook aan de pil gaan hoor.
Het lijkt me beter aangezien je er best wel last van hebt.

nachtmaandverband
tampon
handdoek in je bed
pil?

Tampon + maandverband moet je iig doen. Ook een handdoek. Pil is verder wel denk ik nog de enige oplossing.

tampon moet je dus niet s’nachts doen he.
die moet om de 8 uur verwisseld en meestal slaap je meer dan 8 uur.

Van libresse hebben ze van dat nachtmaandverband,dat is echt zo mega dat het net een luier is,maar je lekt niet door!

hhaa die heb ik ook en het helpt wel!(:

kzaldie keer probere xd