Menstruatie :{

Hoi,

Ik ben nu al bijna 2 weken ongesteld,
Soms is het wat minder,
de andere keer weer wat erger.
Hebben jullie dat ook (gehad)?
Ik heb nog niks gedaan, ook geen pil ofzo.
Maar dit is al vanaf het begin dat ik het werd zeg maar.
Weten jullie wat er aan de hand is?

Kus.:couplekiss_man_woman:

Ik weet wel dat het normaal is als je nog niet lang ongesteld bent, dat het nog niet regelmatig is.

Maar bijna 2 weken is wel heel lang!
-UP-

Ik geloof dat het wel kan hoor,
ik had in het begin wel een anderhalve week lang, ik denk dat het bij jou gewoon toevallig lang is. Als het de volgende keer weer 2 weken lang is zou ik het wel gaan vragen.

verplaatst.

sommige zijn het nou eenmaal langer dan een week. houd het aan zou ik even langs de dokter gaan, want het is natuurlijk wel heel vervelend. het kan ook zomaar voor 1 keertje wezen, dat je het de volgende keer gewoon 1 weekje bent of paar dagen

Dat is op het begin altijd nog regelmatig. Het kan zelfs een aantal jaren lang onregelmatig blijven. Als het langer dan 3,5 weken duurt dan zou ik naar de dokter gaan.

Ik weet hoe je je voelt! In de eerste jaren dat ik ongesteld werd ben ik ook een aantal keren 2 weken ongesteld geweest (met ook nog eens heel erg veel bloedverlies, abnormaal voor mijn gevoel). Daardoor voelde ik me helemaal niet lekker de hele tijd, maar gelukkig is het nu minder en ben ik nog maar ongeveer 5 dagen ongesteld. Wel ga ik als ik opnieuw ongesteld word de pil gebruiken. Ik ben zeer onregelmatig ongesteld, en daar wil ik vanaf. Ik vermoed dat je zelf gaat zien dat je steeds minder lang ongesteld zult zijn. Als dat niet gebeurd, moet je misschien even langs de dokter gaan?

Ik heb dat ook gehad toen ik net ongesteld was… Heb hier jaren mee rond gelopen [werd steeds ietsiepietsie beter], tot ik aan de pil ging. Ik ben nu zo’n 8 jaar geleden voor het eerst ongesteld geworden en zo’n 5 jaar aan de pil [god, ik word oud…], en het is bij mij nu pas regelmatig. [Nu wil ik je niet bang maken en zeggen dat dat bij jou ook eht geval is! Dit is een beetje een familie-trekje en daarnaast is m’n pil bij de apotheek een keer verwisseld onder het mom van “deze is het zelfde” en dat dus niet zo bleek te zijn. Ben blij dat ik toen geen vriend had en geen hoerige trekjes heb, anders had ik nu al kinderen gehad, haha :grinning:]

Waarschijnlijk gaat het vanzelf over :slightly_smiling_face: Goed in de gaten houden en anders even naar de dokter :slightly_smiling_face: Just in case.

Succes :slightly_smiling_face:

dat heb ik ook een aantal keer gehad, dat is echt vervelend! maar ik denk dat het gewoon komt door dat je nog onregelmatig ongesteld bent. (ik ook nog hoor, maar geen 2 weken meer iig)

hoelang ( daarmee bedoel ik, wanneer werd je voor het eerst) ben je al ongesteld?
in 't begin is het altijd zo onregelmatig
en als het echt niet over gaat en lastig wordt, moet je naar de dokter gaan en de pil kan wel eens een mooie oplossing zijn voor je

vroeger toen ik pas ongesteld werd ben ik het meer dan un maand geweest niks aangedaan sinds dien ook nooit meer voorgekome