menstruatie...

heee,

k ben nu sinds k 11 ben ongesteld, ben nu 14 dus al 3 jaartjes. Ik ben ook best regelmatig, kan een paar dagen verschillen, maar meer niet. Ik had altijd de eerste dag dat k ongesteld was heeel veel pijn, maar de laatste x niet. Dat was zo’n 2 maand geleden (k hou t niet precies bij). Maar nu ben k niet ongesteld geworden en vannacht kreeg k opeens heeel veel afscheiding, dus doe k maandverband in me onderbroek. Vanochtend dacht k van nou, t is nu wel opgehouden, dus haal k de maandverband eruit en ga k uitslapen. Maar word k een paar uur later wkkr en is me hele onderbroek nat door de afscheiding:( Dus was k het eruit, en nu heb k nogsteeds echt heel veel afscheiding, maar geen bloed erbij ofzow… Dus k weet niet wat t is. Ik kan niet zwanger zijn, want k heb t niet gdn. Ik heb wel veel buikpijn. Wat moet k doen???

Inlegkruisje in je onderbroek doen (als je afscheiding niet voldoende wordt tegengehouden) en asperine innemen tegen de buikpijn.

doe k all, maar dat k niet ongesteld vind k toch raaar

Je zei zelf dat je het nog niet volledig regelmatig bent dus ik zou dus nog even afwachten. :stuck_out_tongue:

en als je het niet helemaal vertrouwt… even langs de huisarts :slightly_smiling_face:

jaa, kan idd

Geniet van het feit dat je niet ongesteld ben :wink: Het komt vanzelf wel goed :stuck_out_tongue: