Menstruatie trekjes

Heb jij een heel vreemd, grappig, of raar trekje als je ongesteld word?
Word jij bevoorbeeld chagerijnig, ga je heel veel eten?

Ik douche heel veel als ik ongesteld ben, en ben echt totaal niet chagerijnig te krijgen:P

ik eet altijd veel, en naja de eerste dag ga ik altijd dood van de bijkpijn…
maar voor de rest niet veel anders. :stuck_out_tongue:

Ik word wel altijd een beetje chagrijnig maar dat is meer omdat ik me dan niet echt lekker voel en mensen dan ook echt niet moeten zeuren vind ik.
En douchen doe ik altijd al veel dus dat maakt geen verschil :grinning:

Ik douche ook altijd veel en lekker lang :relieved:
En meestal ben ik juist vrolijk.

ben ik gelukkig niet de enige :slightly_smiling_face:

Ik ben dan echt heel snel op mijn teentjes getrapt. Verder niks.

weet niet… heb (bijna) nergens last van… soms ff last van mn rug… :frowning_face:
:stuck_out_tongue:

rugpijn
en verder
5 minuten voordat ik ongesteld wordt een chagerijnige bui .

Hele erge rugpijn & buikpijn, chaggo en ontzettende trek in chocolade

uhm rugpijn+buikpijn soms hoofdpijn en ik moet bijna altid overgeven en ik ben altijd heel moe
dus ik word er altijd heel sagerijnig van

Ik ben twee secondes blij, dan weer jankerig. Ik ben echt een zeikwijf als ik ongesteld ben.

Van te voren ben ik happy! En die week dat ik ongesteld ben, ben ik zoo chagerijnig. Dan ben ik weer blij, en 3 seconde later zou je me huilend ergens in een hoekje vinden. ik kan dan een enorm wrak zijn x’D
Ook heb ik dan de neiging om heel veel ongezond te eten.

Ik heb altijd heel veel buikpijn enzo… maar nu gebruik ik aleve feminax, en heb ik alleen nog maar last van veeeel eten :stuck_out_tongue: of nog erger… iets willen eten maar nergens zin in hebben :stuck_out_tongue:

ik ben juist zo overgevoeling!
zo irri. Heb daarjuist zitte wenen voor een stom ding

ik heb altijd ontzettend veel buikpijn, op de 5de dag : S.

Ik heb nergens echt last van , vroeger wel eens van die chocolade freet buien , maar das niet meer…
Heb eik niet veel bloed enzo , nieet shaggie dus wel relaxst!

rugpijn, buikpijn & ik wil dan alles opruimen :S

ik heb het heel vaak verschillend. De laatste keer was echt doodeng!
ik was net ongesteld geworden en was ineens heel warm en had een beetje buikpijn, dus besloot in naar de WC te gaan, daar aangekomen zweette ik heel erg en ben naar buiten gegaan en het werd zwart voor m’n ogen en ben op de tast op zoek gegaan naar een bankje, gelukkig kwamen mijn ouders want ik ademde heel erg snel en wist niet meer wat ik moest doen, mijn moeder heeft me toen sne een zakje gegeven waar in in en uit moest ademen, omdat ik anders ging hyperventileren, want zij had dat ook heel vaak :expressionless: leuk vooruitzicht.

ik heb normaal nergens last van.maar vandaag en gister voelde ik me een beetje misselijk en vanmiddag toen ik naar de stad ging werd ik egt misselijk.toen ben ik maar snel naar huis gegaan en in bed gaan liggen.en nu gaat ie wel ietsje beter maar ik denk eerlijk gezegt niet dat het aan me ongeslteldheid komt.het is gewoon koorts of griep ofzo.

dat had ik vandaag dus ook!maar dan minder erg.en ik denk dat ikniet meer ongesteld ben want erzat maarheelweinig bloed opme tampon.ik had tog maar een andere in gedaan,ik heb geen zin om door te lekken:/