menstruatie pleister....

haaihaai,
ik wou jullie eens iets vertellen over de menstruatie pleister… sommige zullen zeggen: menstruatie topic… en andere zullen dit weet ik veel wat vinden…
maar ik denk dat dit best wel een eigen topic waardig is…
zo en nu wat de menstruatiepleister is:

veel meiden en vrouwen hebben last van menstruatie klachten(buikpijn, rugpijn, chagerijnig etc.etc.)
daar is een ontzettend makkelijke en echt goed werkende oplossing voor::: de menstruatiepleister/… deze wordt op de buik en de onderrug aangebracht, en binnen een uur is de pijn gewoon WEG…!!!

zelf heb ik altijd ong. 1 dag voor mijn menstruatie enorme buikkramp, en al sinds mijn 2e menstruatie plak ik er dan gewoon een menstruatie pleiser op en ik heb er geen last meer van!!!

ikzelf denk dat dit redelijk onbekende iets(voor mijn beleving dan) erg veel meiden/vrouwen kan ‘helpen’

zijn er meiden dit al gebruiken, of die er na het lezen van dit bericht wel in geintreseerd zijn???

groetjes/…
ps. op deze site staat het concept duidelijk uitgelegt:http://www.fysiotape.nl/Menstruatiepleister/

Ik geloof er eigenlijk geen ruk van.
Maar leuk als het werkt bij mensen, denk eigenlijk dat het een soort van placebo effect heeft. Het kan ook dat ik nu iets doms zeg, ik weet er verder niet veel af.

haha… en ik heb weer geen idee wat placebo betekent :blush:

maar bij mij werkt het ECHTECHTECHT en of het dan heel misschien tussen mijn oren zou zitten of niet… (ik weet bijna 100% zeker dat dat niet het geval is) het helpt en daar ben ik blij mee…

de tape prikkeld bepaalde zenuwen banen…en aangezien dit het zelfde werkt als 'gewone’medical taping… kan het bijna niet tussen je oren zitten(bij gewone medical taping kun je verschillende spierklachten, slechte bloedsomloop etc.etc. verhelpen)

Een placebo is een nep-medicijn, vaak weet de patient (en de arts) niet wanneer een placebo of echt medicijn wordt toegedient. Zo wordt er gekeken of een medicijn echt effect heeft of dat het meer een psychische oorzaak heeft (dat het dus tussen de oren zit).

En, kan je niet gewoon een aspirine of ibuprofen slikken?

ibuprofennetje werkt anders ook primaaaaaaa :stuck_out_tongue:

ik geloof er niks van eigenlijk

Het klinkt wel leuk en makkelijk, maar eigenlijk is het nogal onrealistisch… Gewoon onmogelijk en ongeloofwaardig in mijn ogen. Ik denk dat het een psychisch effect heeft, zoals al eerder is gezegd in dit topic.

het zou fijn zijn als het werkte want ik heb het ook heel vaak en extreem veel pijn ,maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het werkt

Tja, ik heb zelf nergens last van in die periode, maar als het wel werkt, dan is dat mooi :’)

Hoe heet dat ding, zou wel echt geweldig zijn als het zou werken :flushed:

Ik gebruik altijd van die Feminax, werkt geweldig voor mij (:

http://www.alevefeminax.nl/home

Ik denk eigenlijk ook dat het gewoon een placebo effect is…

geen idee of het werkt, nooit van gehoord, tot nu dan, maar ik ga dat ding niet kopen, want ik heb gelukkig vrijwel geen klachten van mijn menstruatie. maar voor sommigen zal het zeker handig zijn.

Ik heb vooral last van mijn rug, maar ik vind het overdreven om zo’n pleisterding te kopen…

reclame?

Mijn pijn is minder dan 5 min :"D.
Heb daar geen pleister voor nodig.

Mwhe, slik liever gewoon 2 van die alive feminax (ofzoiets) pilletjes dan moeilijk gaan zitten doen met pleisters. Snap niet wat daar het voordeel is boven pilletjes.

@faalhaasje tja, maar bij mij werken pillen altijd maar een beetje en DIT WERKT GEWOON ECHT BIJ MIJ…jammer dat zo weinig mensen het willen geloven, als je echt veel lasgt hebt, gewoon proberen het werkt echt…ECHTECHTECHT
en daarbij, al zit het tussen je oren(dit is niet zo maargoed) als e minder pijn hebt is het toch goed???
als je op die site rond gaat kijken zie je dat de zelfde techniek ook gebruikt voor andere kwalen bv. bij topsporters. en dan werkt t ook echt.
t is gewoon zo enorm fijn, sonde dat mensen het niet gebruiken alleen omdat
ze DENKEN dat het niet werkt… als je veel pijn hebt is het alltijd hetproberen waard toch>>

Ik geloof ook niet dat dat zou moeten werken.

De pil werkt niet eens echt bij mij, laat staan dat die pleistertjes zouden moeten werken. Dat risico neem ik liever ook niet, want dat zou moeten betekenen dat ik verder geen pijnstillers erbij mag nemen om het uit te proberen en dan lig ik zo al een dag over te geven :’)