Menstruatie klachten

Nou meide ,
Aangezien we (bijna) allemaal ongesteld worden.
Hebben jullie ook klachten zoals pijnlijk borsten,vermoeidheid en zo zeg maar voor je dat ongesteld bent.
( behalve de gewoonlijke buikpijn en kramp .)
dus is het normaal of :face_with_raised_eyebrow:?
:anguished:?

up xD
sorrii kan je niet helpen
heb zelf nooit ergens last van…

Dat is normaal hoor.
&Dat heb ik niet.
Ik heb wel baarmoeder pijn ofzo, zoals dat genoemd word?
Vind ik nog vreselijker dan buikpijn.

Ja, vooral de krampen.
En de prikkelbaarheid.

Dat hoort erbij, de een heeft er meer last van dan de ander. Ik heb altijd last van pijn, vermoeidheid en stemmingswisselingen

ik ook. heb vreselijke krampen. dat ik alleen maar kan springen of iets moet doen dat ik erniet aan denk. nja, ik haat het.

Meer zin in initimiteit, heel emotioneel, en heel erg moe! ik verslaap me dan standaart.
Tegen de krampen kijk ik Scrubs of ga ik rondjes lopen. en me lekker verwennen: niet veel doen (ben toch ongesteld(A)) lekker veel snoepen en tv kijken. (maar dat doe ik ook als ik niet ongi ben :stuck_out_tongue:)

Ik heb verschrikkelijke rugpijn.
En stemmingswisselingen, ja.

ik heb meestal alleen beetje rugpijn ofzo. én zin in snoep & koekjes enzo xD maar dat lust ik eigenlijk altijd wel haha

Toen ik nog niet aan de pil was had ik héél erg veel pijn.
Zoveel pijn dat ik er van lag te zweten,koorts kreeg enz.
Kwam amper vooruit ik kon niet liggen zitten lopen alles deed pijn. Ik kroop letterlijk door het huis-.-.
Heb een paarkeer een ‘paardenmiddel’ gehad nou alles was verdoofd xD.
Eerst heeft de dokter me difloclinac voorgeschreven. hielp 1 malig daarna de pil.
Nu ga ik ongeveer om de 2/3 maanden weer naar een hogere pil.
Klop het even af want het gaat nu weer goed:D!

Maar: Een warme kruik kun je proberen, bij de drogist heb je pilletjes tegen menstruatie klachten. En ga anders even naar de dokter!

Dat is echt niet normaal! Heb je nooit onderzoeken ofzo gehad om te kijken of er niet wat aan de hand is?

Ja ik heb altijd pijnlijke borsten voordat k ongesteld moet worden, en moeheid ik heb die pijn in me borsten pas een paar maanden vroeger had k dat nooit voordat ik ongesteld werd had k meestal alleen buik krampen en rugpijn en in me benen meer niet maar naarmate k ouder word krijg k allerlei van die gekke dingen erbij, Nja zullen we de hormonen zijn haha

Dat hoort erbij.
Ik heb last van buik en rugklachten/pijn óf vermoeidheid (merkt het nu vooral, want het is mijn tijd om ongesteld te worden :3). Maar sommige meiden hebben géén last tijdens hun menstruatie…

Ik heb ook last van stemmingswisselingen én vreetbuien, voornamelijk chocolade…

Hoort er bij idd
Ik heb enore buikkrampen, rugpijn, hoofdpijn , misselijk ect :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jaa dat kan, heeft een vriendin van mij ook.
Als je aan de pil gaat houde veel klachten over.

Thank god for ‘de pil’.

Misselijk?.. dat is balen :astonished:

Vroeger had ik altijd last van mijn borsten.
Dan waren ze gevoelig in alle wegen en twee dagen later kon ik de rode vlag buiten hangen. De eerste dag had ik altijd zo’n zeurende pijn in mijn onderbuik en rug, elke keer weer brullen!
Nu ik aan de pil ben, heb ik nergens last meer van echt ideaal!

Ik heb echt altijd gigantische buikkrampen. Ik kruip dan echt door het huis. Ook verlies ik echt enorm veel bloed, en voel me dan ook slapper worden. Ik word hier helemaal knettergek van. Zeker omdat ik veel sport is het heel onhandig. Maar meestal heb ik er tijdens het sporten geen last van :slightly_smiling_face:

• Pijnlijke/gevoelige borsten
  • Pijn aan mijn benen
  • Voeten
  • Rugpijn
  • Hoofdpijn
  • Vermoeid
  • Alles is teveel, zelfs door op school de trappen te doen word ik al slechtgezind (het zijn wel véél trappen hoor xD)

Iedereen die denkt dat het erbij hoort moet maar even op deze site kijken: http://www.endometriose.nl/