Hoi!
Ik ben nu 16 en sinds mijn 13e wel al ongesteld. Maar nu vier week geleden zou ik weer menstueren volgens mijn agenda, alleen ik heb nu nog steeds ‘niks’. Het gebeurt bij mij eigenlijk haast altijd wel dat het 1 weekje later komt (kan dat komen door een te laag bmi? ooit zoiets gelezen…) maar 4 week?! - nog nooit!
Ik ben nog maagd dus het kan zeker niet zijn dat ik zwanger ben of iets.
Is dit probleem herkenbaar of weet iemand er iets meer over?
Ik maak me best wel zorgen …
Heb je ondergewicht of ben je ziek of zo?
Misschien toch maar even naar de dokter gaan…
Maak je geen zorgen, soms word ik pas na 4 maande ongesteld.
Nouja, ondergewicht. ik heb geen anorexia of iets, maar ik ben wel zeg maar ‘net bmi-gezond’ …
wat zou de dokter kunnen doen denk je? en wat voor onderzoekjes? lijkt me eng
dan ben je niet helemaal regelmatig lijkt me. ik ben het wel?
komt nog wel,
ik was laatst ook pas na 3 maanden ongesteld x]
maar ja als je je echt druk maakt kan een bezoekje an de huisarts nooit kwaad.
en het kan trouwens komen door ondergewicht of veel stres?
Val je af of heb je stress? Deze dingen kunnen ook ervoor zorgen dat je menstruatie uit blijft.
laatste tijd is voor mij wel heel stressvol geweest ja! denk je dat het er iets mee te maken heeft?
en ondergewicht, nee dat denk ik niet. al 3 jaar loopt het redelijk geperiodiseert
ja, wel veel stress dus…
zal dat de boosdoener zijn?
Dat had mn bff laatst. Maar ja na 5 weken kwam het toch wel weer (:
Hoe lang heb je dat ondergewicht al? Ik ben recentelijk 10 kilo afgevallen, en toen ben ik ook een half jaar niet ongesteld geweest.
uhm tja,
ik ben nu 3 weken te laat en begin me ook best wel zorgen te maken.
ben ook nog maagd… maar ik wacht gewoon nog even af :’)
ik denk dat dat het beste is en anders ff aan je moeder vragen wat die er van vind.
Ik ben echt al 3,5 jaar regelmatig ongesteld, ik zou echt wel even naar de dokter gaan…
ik ben altijd al dunnig geweest. maar zit nu net op gezond bmi, maar het is dus niet zo dat ik ineens heel veel ben afgevallen ofzo. ik schommel elke dag soms 2 kilo met de voorgaande dag? maar dat is ook al heel lang zo (2 jaar?)
ja dat moet ik misschien dan ook maar gaan doen…
Kan opzich geen kwaad… het kan weleens zo zijn dat het op zich laat wachten, ook al ben je over het algemeen regelmatig ongesteld. En door stress kan ik het ook uitblijven of later komen.
als ik wel naar de dokter zal gaan, enig idee hoe die me moet gaan onderzoeken?
Kan zeker de boosdoener zijn. Je hebt al stress and dan ga je nog meer stressen omdat je menstruatie uit blijft, nou dan kan ik je wel verzekeren dat dat gewoon de oorzaak is… maar als je het toch niet zo’n fijn idee vindt, kan je gewoon naar de huisarts en hij stelt je dan gewoon een paar vragen
Ik was eerst ook regelmatig. Na tijdje opeens niet meer :’). En nu ben ik zo onregelmatig als weet niet wat.
weet jij wat van jou de oorzaak was? of ben je nooit naar een arts geweest?