Mensjes die wat over relaties ?

Nou kijk ik heb een boy die ik echt echt leuk vind ’
En hij zegt dat hij me ook heel leuk vind.
Alleen ik ken hem pas 2 weken ofzo en hij vroeg me of ik zijn meid wilde Zijn.
En ik zei nee omdat k em nou niet echt goed ken en hij vind me leuk en ik hem.
Alleen dalijk vind die me niet meeer leuk na een tijdje.
En hij woont oostvoorne en ik spijkenisse en heb wel met hem gezoend
En hetd droog met em gedaaan. Alleen omdat die beeetje op afstand woont ben k banf dat die gaat playen , maar k vind em wel echtecht leuk,
Maaar ik weet dus niet wat ik moet doen ;: advies ?

Oke je vind hem leuk?
En je hebt met hem gezoend?
En hij heeft je gevraagd; en je hebt nee gezegt omdat je bang bent dat hij je gaat playen? Ik bedoel waarom heb je dan nee gezegt omdat hij je ging vragen? Wat wil je nog meer dan? ;p

als je hem écht leuk vindt, gaaaa er dan gewoon voor!

het droog met hem gedaan :’)

Vind het eigenlijk goed dat je weigert omdat het nog te vroeg is maar zeg 'm dan ook dat je nog even wil ‘daten’ voor 't ècht is.

Dat is dus precies wat ik heb gezegt jij snapt me !

Ik vind je te jong voor een relatie, dus doe het maar niet.

Noh. Je bent echt maar 13. En dan al droogneuken. Come ooooooooon.

Okee de titel is echt vaag XD
‘‘Droogneuken’’… pff ( ': nou ik zou er voor gaan, klinkt te gek (seriously)

Naar jou luistert ze niet ( ': dus daar heeft ze veel aan

Jij snapt mij ook !! Haha

Waarom niet? Heb je gezien hoe ze doet? Ze is er duidelijk nog te jong voor.

Hoe ik doe ainee man sirieus , je kent me niet dus je weet niet hoe ik doe.
Niet te snel oordelen :wink:

Hoe je typt dan. Je typt als een 12-jarige: en daar zit je niet ver naast. Denk nou alsjeblieft niet dat je geestelijk ouder bent dan anderen. Dit ben je namelijk toch echt niet.

Je kent hem niet eens zo goed en je hebt ‘het droog gedaan’ met hem. :slightly_smiling_face: ?

Oostvoorne en spijkenisse is niet heel erg ver bij elkaar vandaan. Moet wel te doen zijn met de bus? Ik kan het weten, want ik woon in hellevoetsluis, lekker dichtbij lololol.

Maar als je 13 bent, het ‘droog met hem gedaan hebt’ (hahaha) je typt op deze manier en je gebruikt woorden als ‘Ainee’ en ‘boy/meid’ Kom je niet volwassen genoeg over om een relatie te hebben. Sorry :’).

het droog met hem gedaan – LOL XD

Well erhm, do what you want cause a pirate is free…

Maar ik sluit me bij diegene hierboven aan. ja.

sorry, maar wat is precies droogneuken? beetje op elkaar liggen? wtf hahaha

Ach, er staat geen leeftijd op relaties…
Een echte serieuze relatie heb je niet op je 13e, idd maar gewoon een relatie?Doen waar je je goed bij voelt.

ik kan me die jongen goed voorstellen dat hij het niet leuk vind dat je nee zei.
je kent hem 2 weken en je zoent al met hem en je ging ook al met hem droogneuken…
wat wil je meisje? wil je serieus overkomen en niet zo makkelijk te paaien zijn of wil je de slet uithangen? het kan niet alle 2. aangezien je eerst heel makkelijk met je lichaam en je eigenwaarde omging en opeens terug ging krabbelen maakt het het ook ingewikkeld voor je “boy”.
praat anders met hem dat je vind dat je te snel van stapel bent gelopen, en dat je hem eerst beter wilt leren kennen voordat jullie een relatie aangaan. ga een paar x op date en zie dan verder.

‘‘En hetd droog met em gedaaan. Alleen omdat die beeetje op afstand woont ben k banf dat die gaat playen , maar k vind em wel echtecht leuk,’’
als ie je wil playen maakt het hem echt niet uit of je het wel of niet droog met hem doet :’)