mensen ontmoeten op t internet...

hoooi medegirls, :upside_down_face:

ik hoor vaak van vrienden dat ze op het internet weer een leuke vriend/vriendin hebben ontmoet. ik vraag me dus af, ontmoeten jullie ook nieuwe mensen op het internet? zo ja hoe dan?

xxx :hugs:
ruiterprinsesje

Ja, ik volgde een meisje op insta, echt best lang haha, en we hebben ook een keer iets leuks gedaan! kei leuk.

Voor de rest, ik leerde mijn beste vriend ook kennen via internet.
Meestal gaat het via internet gewoon wat makkelijker ofzo, maar wel oppassen, weet zeker dat het geen catfish is.

Ik doe dit soort dingen eigenlijk nooit, vooral met het oog op catfishes en pedofielen. Ik heb wel een keer een jongen geaccepteerd op insta, omdat we een heel gesprek kregen in de reacties en het geen catfish was maar afspreken zou ik nooit doen.

Ik heb mijn vriend ontmoet via Tinder haha. We hadden wel al elkaars nummer en elkaar op Facebook voordat we onze eerste date hadden. Je wilt iemand gewoon eerst op Facebook vinden, zodat je al een beetje kan checken of het echt is haha.
Toch was het vet spannend die eerste date, je hoopt toch dat die gene wel op de foto lijkt hahaha. Maar hij zag er precies hetzelfde uit als op de foto, jeej! Nu hebben we één jaar een relatie.

Heb mijn vriend van lexa haha. Was erop gegaan uit verveling. Zorg ervoor dat je gewoon mensen op verschillende social media sites kan vinden en dat het gaat om legitieme profielen. Dan heb je minder kans ook op een catfish.

Ik heb heel veel mensen ontmoet via GoSupermodel. Met heel veel van deze meiden ben ik nog steeds bevriend!

Ik heb veel mensen ontmoet via horse-nation.nl (bestaat niet meer) en bokt.nl, heb hier een aantal super leuke en lieve vrienden aan over gehouden. Echt leuk! :grinning:
Bij allebei op het forum en het zijn ook allemaal paardenmensen, dus je hebt meteen als eenzelfde interesse. :slightly_smiling_face:

Jupp, ik heb veel internet vrienden !!, ik heb weinig vrienden in het echte leven , niemand accepteert me echt alleen me vriendje en familie enzo… , Internet is gevaarlijk, dus doe vooral geen gekke dingen … en durf nee te zeggen als mensen iets vragen wat jij niet wilt. Ik heb veel internet vrienden ik vetrouw ze en zij mij , ze helpen je goed, en het is soms makelijker om iets te zeggen tegen iemand als je elkaar niet in het echt ziet … ik ken mensen die me accepteren hoe ik ben , maar soms heb ik van die vieze mannetjes die verkeerde dingen vragen … zelfs nadat ik een maand met ze praat … zelfs dan zeg ik nee., C: dus internet is leuk qua vrienden maar let op je veilig heid ! ;p

Ik heb via bokt.nl ook een paar mensen ontmoet!
Ik heb zelf dat ik met mensen die ik op internet heb ontmoet vaak wel een betere contact heb dan waar ik mee praat op school of zoiets, maar wel dat het na een maand praten wel wat minder wordt.

Ik ben ook eens in een whatsappgroep gezet met allemaal mensen, hartstikke gezellig en heb er ook een paar vriendinnen aan overgehouden.

Misschien niet de meest verstandige manier; maar heb eens mijn nummer voor de lol op een tafel op school geschreven. Heb er wel een goeie vriendin aan over gehouden :grinning:
Je moet op het internet wel wat meer oppassen, je weet vaak ook niet welke intenties de andere persoon heeft.

Als je iemand via internet wil ontmoeten, zou ik eerst een poosje Skypen. Dan zie je ook een beetje hoe iemand is zonder geschreven tekst. En, niet onbelangrijk, je kunt zien of diegene ook is wie hij zegt te zijn. :wink:

Ik heb heel veel van mijn vriendinnen ontmoet op habbo, 8 jaar geleden. Ik ben met heel veel nog steeds bevriend en heb met éen nog zelfs dagelijks contact! :cold_sweat: Ook na een tijdje afgesproken in het echt, en ik zie haar heel erg vaak nog!

Mijn echte çlose’ vrienden ken ik allemaal via internet… zelfs m’n beste vriendin, als 16 jaar ongeveer…

Ik heb vaak genoeg mensen in eerste instantie via social media leren kennen en daarna (toen ik zeker wist dat het veilig was, safety first kids) met ze afgesproken! Sommige ben ik nogsteeds bevriend mee.

Gewoon voorzichtig zijn met informatie, kom erachter of ze legit zijn, etc. Dan is er niks mis mee, vind ik. Gebeurt ook steeds vaker met social media en internet dat nu zo groot is.

Ik heb heel veel mensen ontmoet via Twitter. Daar ben ik nog steeds goed bevriend mee en ik ben erg blij met ze.

Drie jaar geleden heb ik een meisje die ik via Twitter kende twee keer in het echt ontmoet, helaas is het contact heel erg verwaterd en praat ik nu niet meer met haar.
Ik praat nog wel af en toe met een andere internetvriendin die ik al bijna vier jaar ken nu, helaas heb ik haar nooit in het echt gezien aangezien ze in Georgië woont. Wel is ze echt een hele lieve meid!

Daarnaast praat ik ook nog wel eens met andere mensen die ik van Twitter/Tumblr ken, maar die beschouw ik niet echt als ‘vrienden’.

Ik heb niet echt mensen ontmoet via internet, wel veel contact gehad met mensen via bijv. Habbo en chatrooms. Maar dat doe ik nu echt niet meer, ik probeer meer mensen via via te ontmoeten.
Ik denk dat het prima kan, maar ik zou wel voorzichtig zijn met informatie enzo. Dus niet te veel persoonlijke informatie weggeven als je iemand net hebt ontmoet.

Ik had vroeger altijd internet vrienden van habbo hahah.
Ook had ik een hele goede vriend via omegle leren kennen.
En mijn vriend heb ik via tinder ontmoet, en we hebben nu al 2 jaar dus :slightly_smiling_face:

Ik zit nu in een hele leuke chatgroep met een paar meiden en binnenkort hebben we een meeting en ik heb er al een iemand gemeet en dat was best gaaf. Maar verder heb ik nog nooit mensen via internet ontmoet

Via Habbo heb ik echt super toffe mensen leren kennen waar ik nu nog dagelijks contact mee heb

Ik heb 10 jaar geleden iemand via internet leren kennen, heel gezellig. Verder nooit meer vrienden gemaakt via internet (helaas).