Mensen omgeving Haarlem

Omdat er ook zo’n topic is voor mensen rondom Eindhoven, leek me het wel leuk om zoiets te doen maar dan bij mezelf in de buurt.

Een keer een meeting houden en met zn allen iets gaan drinken of eerst w’appen/mailen of wat dan ook.
Ik ben net verhuisd naar Haarlem en ken de stad nog niet zo goed, lijkt me wel leuk om wat mensen te leren kennen hier in de buurt. :slightly_smiling_face:

Nu is Haarlem niet zo groot… omgeving amsterdam/haarlem is ook wel prima natuurlijk ;p

Ik woon in Amsterdam, vind het opzich wel tof!
Hier ook net komen wonen dus ken weinig mensen.

Ben 18 btw (:

Ohja, dat is ook wel handig om te zeggen, ik ben 19 :slightly_smiling_face:

up

Up? :frowning_face:

Upje? ;p

Ik woon in Amsterdam, lijkt me ook leuk om mensen uit de omgeving te leren kennen. Ik ben 20 trouwens.

Ik woon net buiten Haarlem. Ben 22 :slightly_smiling_face:

Leuk dat er toch nog wat mensen zijn! ^^
Wat doen jullie voor school/werk, wat zijn je hobbies?

Ik woon in Hillegom! Ligt vlak onder Haarlem, zeg maar 20 minuutjes met de bus haha.

Oh en ik ben 18 :wink:

En om het meteen maar even aan te vullen, ik studeer Media Informatie en Communicatie (tweede jaar) aan de HvA in Amsterdam.
En werk in een broodjeszaak in Heemstede. :wink:

Ik woon zelf in Amstelveen :ok_woman:
en ben net 22 geworden. Mijn beste vriendin woonde samen in Haarlem, dus ging altijd wel met de bus op en neer. Heb een rechtstreekse bus richting Haarlem. Het is ong. 20 minuutjes rijden ofzo.

He wat grappig, ik doe CMD en zit dus in t gebouw naast je, en vorig jaar in tzelfde gebouw als jij ;p
Bevalt de opleiding een beetje? :slightly_smiling_face:

Ik woon in Amsterdam en ik ben 19. Studeer aan de UvA.

Ik zat ook al in een Amsterdamgroep, maar daar ben ik weer uitgestapt omdat ik op dat moment tijdelijk weer bij mijn ouders woonde en niks kon, maar nu woon ik weer in Amsterdam.

@ Candyholic, grappig, ik besefte me helemaal niet dat dat zo dichtbij was!
@ Rosalie, gezellig :slightly_smiling_face: Wat studeer je?

Hee wat toevallig! Ja best wel, vindt de tv en (vooral) tijdschriften wereld echt helemaal geweldig. De vakken zijn ook best chill, moesten voor afgelopen project een aflevering bedenken en opnemen voor het kinderprogramma nieuws uit de natuur. Alleen krijg ik ook best veel marketing, en dat boeit me echt nul haha.

Op de opendag was ik ook bij jou opleiding wezen kijken! Maar leek me toch net wat te technisch allemaal. Bevalt het je wel? Heel veel jongens zeker haha?

Ja echt 80% jongens, terwijl die er heel weinig zijn op MIC toch? :stuck_out_tongue: Het valt allemaal wel mee hoe technisch het is, het is vooral design, en je kan als je wil technische vakken erbij kiezen maar ook marketing. Ik doe techniek en design nu, marketing boeit me ook niet.

Ik wilde ook altijd de tijdschriften wereld in, dus heb idd ook naar MIC gekeken maar vond CMD toch beter bij me passen ;p

Ik kom ook uit Haarlem, ben 24 en studeer toevallig ook MIC. Ben vierdejaars NM

Klopt ja, ik zit nu in een klas met 28 leerlingen, 3 daarvan zijn jongens haha. Wel jammer hoor. Zo zit ik nu komende twee jaar in een project groep met alleen maar meiden. Heel gezellig maar een frisse jongens blik op dingen is soms toch ook wel fijn.

Okay! Misschien leuk voor je minor dan? Iets van redactie ofzo?

Toevallig!! Ik zit in het tweede jaar, 1e jaar RMP :slightly_smiling_face: