Mensen met een Macintosh (ofzo) op compu ?

Hallo allemaal,

Ik heb een apple macbook,
en daar ben ik heel blij mee,
maar nou wil ik eigenlijk graag mn mail kunnen checken via het programma “Mail” (hoe logisch (A))…
Maar ik wil wel mijn eigen e-mail adres houden.
Ik heb nu een e-mail adres van @live.nl (windows live hotmail, geloof ik)
Maar nou moet ik een inkomende server invullen,
en die kan ik niet vinden !
Kan iemand me helpen ?? =)
Alvast bedankt !

Kusje,
Tess

ik heb ook een apple computer alleen ik check mn mail gewoon via www.hotmail.com omdat ik het zelfde probleem als jou heb… Dus als er iemand is die het antwoord weet? xx

Misschien kun je beter op dit forum kijken.

Ik wil dat dus graag omdat bij mij www.hotmail.com het soms niet doet,
dat vindt ik heel irritant,
ik zal even op dat andere forum kijken…

Heb ook een mac, maar check het ook altijd op hotmail. Werkt altijd :slightly_smiling_face:

ik heb een apple imac’ dus ook macintosh.
ik heb hetzelfde probleem dus ik gebruik hotmail ook gewoon.
maar weet iemand misschien wel foto bewerkingsprogramma het doet op de mac?
volgens mij alleen photoshop, maar die is erg duur.

Hey !
ik heb ook een apple en ik heb ooit gewerkt met ‘Mail’ & had toen een emailadres met ’ .skynet.be ’ maar nu is het stuk door een upgrade maarja. Ik werk ook met Hotmail.com

& bewerking voor foto’s vraag ik me ook af … Ik zou zo graag tekstjes of namen op m’n foto’s zetten of een stukje in kleur & de rest zwart wit … Als het kan gratis dus als iemand het weet … :slightly_smiling_face: Ik kan wel bij iPhoto gewoon zwart wit, een vervaving, meer kleur, minder kleur, meer schaduwen, …

x

www.picnik.com

Voor het programma ‘Mail’ moet je een apple-account hebben, een mail adres aangemaakt via Mail, volgens mij… Weet het niet helemaal zeker. Maar Hotmail kan bijv. ook niet via Windows Outlook (op een windows computer) omdat het een individueel adres is, wat altijd alleen maar in Hotmail gecheckt kan worden (het is online).

Heb een macbook pro, maar check het gewoon op hotmail.com. Omdat het een een andere service is.