Mensen met een lowlands kaartjes....

hebben jullie je daadwerkelijke kaartje ook al binnen?

En dan bedoel ik natuurlijk de mensen die geen e-ticket hebben, haha.

Die van mij en m’n vriend zijn er namelijk nog niet en we beginnen hem wel een beetje te knijpen. We hebben wel bevesteging emails van de kaartjes enzo, dus ze zijn wel van ons. Maar even de écht kaartjes zou wel chill zijn.
Het is nu al 1,5 week geleden dat ze besteld zijn.

Dus dat.
Zou fijn zijn als iemand even kon reageren, gewoon om te kijken of er meer mensen zijn die ze nog niet binnen hebben…

ik had ze vorige week al binnen…

ik heb ze al

dubbel

Kut…

Up, iemand die 'm toevallig ook nog niet heeft?
Anders mag ik lekker met de lowlands organisatie gaan bellen binnenkort…

Ik heb hem ook nog niet!

De kaartverkoop was eerder, maar de tijd wanneer de kaartjes bezorgd worden is hetzelfde als elk jaar (aka, reken er maar niet op dat je het voor het voorjaar al krijgt ;P)

Hm.
Ik wil hem echt binnen, gewoon voor de zekerheid enzo.

En dan zeker nu met die tering postbodes die staken. Grrrrrm.

Maar door jou post wachten vriendjelief en ik rustig af, haha. Thanks! :slightly_smiling_face:

Uuuhm. Hoe kan ‘t dan dat heel veel mensen ‘m al hebben? :’’’)

Oh, dit was een quote van iemand anders, maar dat gaat dus niet helemaal goed. Maar dit zei iemand in dat stakingstopic.

O. Voor iedereen die ze nog niet heeft.
Dit staat op lowlove;

Als je je kaartjes nog niet binnen hebt, kan je gewoon ticketservice bellen/mailen
Zij blokkeren dan je kaartjes en sturen nieuwe op
net zo lang, totdat jij ze binnen hebt
Het heeft dus helemaal geen zin als die ‘leuke’ postbode ze steelt
Oh en deze informatie staat gewoon op de site van ticketservice, dus je had je nergens druk over hoeven maken

Hoera! :grinning:

Je hebt een bevestigingsmail, dus je hoeft je niet druk te maken dat er een kans is dat je geen kaartjes krijg. Gewoon even afwachten joh

haha mooizo, jij en je vriend ook weer blij :slightly_smiling_face:

Ik wist ook wel dat we technisch gezien gewoon in bezit hadden, maar ik zat er niet helemaal op te wachten om me in allerlei rare bochten te moeten wringen om ze echt te kunnen te bemachtigen als het mis was gegaan.

En puur nieuwsgierig of er meer mensen waren die ze niet hadden.

Toch bedankt allemaal, hier kan wel een slotje op. :slightly_smiling_face:

aantal vriendinnen van mij hebben hem ook gewoon al binnen, zelf geen idee want vriendin van mij heeft besteld dus alst goed is heeft die er 2 nu (A)

ik heb hem ook niet!!! misschien is er iets mis gegaan :open_mouth:

best lelijk als je postbode ze jat

Yay. Ik heb 'm vandaag binnen gekregen! :grinning:

Bah ik nog steeds niet, gaat 'm morgen en vrijdag ook niet worden door postbodes :/.